הקומדיות הכי קורעות של BIGI

אומרים שלצחוק זה בריא, ואיזה דרך טובה יותר לצחוק מאשר לראות את הסדרות הכי קורעות שיש ב-BIGI. בין אם סתם מתחשק לכם לגחך קצת, או שממש מתחשק לכם שתכאב לכם הבטן מרוב צחוק, הסדרות שנראה כאן בכתבה הזו צריכות לעשות את העבודה. 

אלישע

אין ספק שמדובר באחת הסדרות המצחיקות ביותר אי פעם. הסדרה מספרת על אלישע– גבר מובטל מבוגר שמגלה שנתיים אחרי הפטירה של סבו שהוא זכאי לירושה של 10 מליון שקלים, אבל בתנאי אחד: הוא צריך לחזור לכיתה ו' בבית ספר "הרצל", משם סולק. הוא מחליט לחזור לכיתה ו' ומצטרף לכיתה של המורה שני, שם מכיר את חבריו לכיתה. בכל פרק עובר אלישע אתגרים וחוויות כדי לסיים לבסוף את כיתה ו'. הסדרה זכתה במגוון פרסים והיא בהחלט נחשבת אחת מהסדרות היותר מצחיקות שיש. 

אלישע

מנדלבאום בלש פרטי 

את שם המשפחה מנדלבאום אתם בוודאי מכירים מהאיש והאגדה- גרי מנדלבאום מהסדרה הפיג'מות. בספין אוף של הפיג'מות- "מנדלבאום בלש פרטי", גרי הופך לבלש פרטי. הסדרה מתמקדת בניסיונות שלו לפתור תעלומות יחד עם חבריו למשרד החקירות. הקאץ'- גרי הוא בלש גרוע. מי שבאמת מצליחה לפתור את החקירות היא גאלה, שבמקור היא שפתחה בכלל את משרד החקירות, אבל העסיקה את גרי כי עקב גילה הצעיר, היא לא קיבלה את האמון של אף אחד. סדרה קורעת ומומלצת בהחלט. 

מנדלבאום בלש פרטי

זוםזום 

"זוםזום" מספרת את מאחורי הקלעים של תוכנית טלוויזיה. בקומדיית המצבים הזו עוקבים אחרי תכנית שמנחים ארבעה ילדים תחת השם "זוםזום". בתכנית מראים את התהליכים של כתיבת מערכונים, הכנות לצילומים והצילומים עצמם- באולפן. מדובר בתוכנית קומדיה בתוך תוכנית קומדיה. מה שהופך אותה למצחיקה כפליים.

זומזום

מה בכריש

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לחופשה זו הסדרה בשבילכם. הסדרה "מה בכריש" מספרת על שיט תענוגות בו צוות בידור, הנופשים וצוות האונייה יוצאים להפלגה ארוכה. הסדרה עוקבת אחרי כמה דמויות מרכזיות- נויה, הסולנית של צוות הבידור, אחיהו, אחד מצוות תאומים שעובדים בסירה, נצח, התאום של אחיהו, קפטן גבי צ’יפורה, רב החובל בעלת הרטיה של האוניה, דוד, הקלידן, טוסיה, כרוז האוניה ויואש, בנה של הקפטן. בסדרה קורים כל מיני דברים מצחיקים במיוחד שהופכים אותה לסדרה שבהחלט שווה צפייה. 

מה בכריש?

המובילים

"המובילים" היא בין הסדרות היותר אהובות בישראל. בסדרה מסופר על משפחת דגני שניהלה אורח חיים רגיל עד שיום אחד פסנתר כנף נפל על מוטי, אב המשפחה. עד תקרית פסנתר הכנף מוטי ניהל עסק הובלות מצליח שגרם למשפחה להיות עשירים. אחר כך אם המשפחה, בתיה, לוקחת לידיה את ניהול העסק ודברים לא הולכים כמתכונן. כלומר, העסק הופך לכושל. לבתיה אין מושג בהובלות והיא נשארת עם המון חובות, בינתיים, מנהל הבנק הרשע מנסה לעקל את העסק. בניסיון להציל את העסק, היא מגייסת אליו את שלושת ילדיה, אליהם מצטרף ולרי, המחסנאי של החברה שננעל במחסן במשך שנה ולבסוף ניצל על ידי אחד הילדים. בכל פרק מקבלים הצצה נוספת וקורעת לחיים של משפחת דגני. 

המובילים

הפיג'מות 

אחת הסדרות היותר מצליחות שידעה מדינת ישראל. "הפיג'מות" נמשכה 9 עונות והיא מספרת על שלושה חברים שנמצאים בלהקה כושלת. קובי, אילן ועודד עוברים מנתניה לתל אביב בניסיון להצליח כלהקה בעיר הגדולה, שם הם פוגשים דמויות נוספות. הסדרה מתחילה בהגעת הלהקה לדירתה של דודה של אילן. מתחת לבניין בו הם גרים יש המבורגריה כושלת אותה מנהל גרי המבורגרי. אילן הוא סולן וקלידן הלהקה, קובי הוא הגיטריסט ועודד הוא המתופף, לכל אחד מהם תכונות מצחיקות שהופכות את הסדרה הזו לכל כך אהובה. בסדרה תפגשו עוד דמויות כמו אלונה, ימית, דנה, נתן ורוני, הבת של גרי. בסדרה מופיעים גם מגוון שירים מצחיקים וקליטים שהופכים את הסדרה ללא רק מצחיקה, אלא גם למוזיקלית ומהנה. 

הפיג'מות

ברוכים הבאים לבית ספר חגבים

בשביל הסדרה הזו אנחנו חוזרים קצת אחורה אל 2004. בסדרה "ברוכים הבאים לבית ספר חגבים", מסופר על בית ספר שהוא לא בית ספר רגיל. תכנית המערכונים הזו מראה לנו שבית ספר ממש לא חייב להיות מקום משעמם. המורה למוזיקה מלחינה מחדש את הצלצול ושרת בית הספר הוא במילים עדינות "לא מהעולם הזה". הסדרה מציגה את מנחי ערוץ הילדים כמו מיקי גבע, קובי מחט, עודד מנשה, סופי צדקה, טל מוסרי, תום אבני ועוד, נכנסים לנעליים של 25 דמויות שונות ומשונות ומראים לנו צדדים שעד היום לא הכרנו בבית הספר. 

לחיי הערבה 

על טלנובלה שהיא מצחיקה שמעתם? כי " לחיי הערבה" היא בדיוק זה. לחיי הערבה היא בעצם סדרת קומדיה שכתובה כפארודיה על ז'אנר הטלנובלות. הדמויות בסדרה מגולמות על ידי צוות מנחי ערוץ הילדים כמו קובי מחט וטל מוסרי. הסדרה מספרת על חייה של משפחת הדסי כשבכל חג מחדש הם מנסים להתמודד עם ההפרעות של צירלר, השכן המעצבן שלהם. הסדרה שודרה לראשונה בתקופת החגים עם פרקים מיוחדים לכבוד ראש השנה, יום העצמאות ועוד. מדובר בסדרה קורעת במיוחד.

בית ספר לשטויות 

אם אתם אוהבים לעשות שטויות- הסדרה הזו היא בשבילכם. ב-"בית הספר לשטויות" תוכלו ללמוד דברים שממש לא לומדים בבית ספר רגיל. בואו נאמר ששיעורים כמו חשבון ואנגלית ממש לא תמצאו בבית הספר הזה. למשל, במערכון שקט בספרייה, המנחים מתכנסים בספרייה ומשחקים משחק בו מפסיד צריך לבצע משימה רועשת במיוחד. בגלל שהם בספרייה, הם צריכים לשמור על השקט. התוצאה פשוט קורעת מצחוק. בבית הספר לשטויות יש מלא מערכונים קורעים שילמדו אתכם בדיוק איך לעשות שטויות.

המלון של פיני

פיני רובנס, אותו מגלם ישראל קטורזה, ירש ביום בהיר אחד מלון, אבל לא הכל הולך חלק שם. פיני גילה שלמלון יש חובות ענק ועכשיו הוא צריך להציל אותו יחד עם עובדי המלון. במהלך הסדרה מגיעים למלון מגוון אורחים מפורסמים כמו שלומי שבת, ליאור סושרד, מיקי מוכטר, רמי קלנשטיין, נדב אבוקסיס, רוני דלומי, קטריקס ודורון ביטון, עומר חזן, יובל המבולבל ועוד מלא כוכבים. הבת של פיני, אלכס, מגייסת את חבריה ומצרפת אותם לצוות העובדים של המלון כדי לעזור למלון לצאת מהחובות, וב"מלון של פיני" אף פעם לא משעמם. 

המלון של פיני

הידוענים

אם אתם מחפשים סדרה שהיא גם מלמדת וגם מצחיקה, זו הסדרה בשבילכם. בסדרה "הידוענים" תקבלו הצצה נדירה לעולם של הדמויות המשפיעות ביותר בהיסטוריה של האנושות. בכל פרק תחשפו לשתי דמויות מפורסמות שהסיפור שלהן מסופר דרך הקרובים אליהם- ההורים, הנהג שלהם, הרופא, יועצי התקשורת, המשרתים ואפילו המעריצים. בנוסף להם, יש דמויות נוספות שמציגות עוד זוויות על הידוענים, כמו הפסיכולוגית שלהם, השכנה ועוד. במהלך הסדרה מוצגים 30 ידוענים שונים ומשפיעים במגוון תחומים. והתוצאה. מצחיקה במיוחד. 

הידוענים

סתאאאם

"סתאאאם" היא תוכנית מתיחות קורעת במיוחד בה תוכלו לראות את כל הכוכבים האהובים עליכם ברגעים הכי מביכים ומצחיקים שלהם. התוכנית פותחה ויוצרה על ידי מלך המתיחות של ישראל, יגאל שילון, ומנחה אותה עודד פז. בתוכנית מופיעים מלא מפורסמים בסיטואציות קורעות מצחוק שפשוט לא כדאי להפסיד. 

רוצים לראות את הסדרות הכי מצחיקות שיש? כל הסדרות שמופיעות בכתבה ועוד מחכות לכם כבר עכשיו באפליקצייה של BIGI! אז פשוט תורידו את BIGI ותתחילו ליהנות!

 

הפיג'מות