5 סדרות נוסטלגיות שכדאי לכם להכיר

עם כל הסדרות החדשות שיוצאות כיום, לפעמים יש את התחושה שבא לנו פשוט לשבת ולראות סדרה שכבר ראינו בעבר. או סדרה שלא ראינו וכל שאר האנשים בעולם ראו- אז עכשיו אנחנו חייבים לראות. אז אם אתם מחפשים סדרות נוסטלגיות לעשות להן בינג', הכתבה הזו היא בשבילכם. המשיכו לקרוא>> 

עולם מושלם 

סדרת הדרמה ״עולם מושלם״ עוקבת אחרי דניאל, וחבריו לפנימיה, בהסתגלות למציאות החיים החדשה, יחד הם מגלים שלמרות כל השוני ביניהם, בסוף היום הם דווקא דיי דומים. לפנימייה מגיעים בני נוער שונים, מכל רחבי הארץ, וכל אחד מסיבות אחרות. דניאל, הדמות הראשית בסדרה, מגיע לפנימייה לאחר שאביו נהרג בתאונת דרכים, בזמן שהוא שונא את אביו החורג לעתיד. הוא פוגש חברים ויחד הם מגלים שהמציאות לא תמיד כל כך קלה.

ילדים יוצרים סרטים 

ילדים יוצרים סרטים” היא סדרת טלוויזיה בה כל פרק הוא סרט קצר שנותן הצצה לסיפורם של ילדים בני 9 עד 14. התסריטים לסרטים נבחרו מתוך תסריטים שכתבו ילדים ונשלחו אל ערוץ הילדים.

מה שלמה

מה שלמה?” היא קומדייה שמציגה את כל מה שקורה בחצר המלך של שלמה. כלומר- איזה מזימות רוקחים סביבו ומה שלמה עושה ביום-יום? שלמה, אותו מגלם אבי גרייניק, הוא רוקיסט שמנגן בגיטרה. הוא מתאהב בדלית- המלצרית הפמינסטית, אותה מגלמת עלמה זק, ומנסה להתחמק מהיועץ הלא ממש נאמן שלו (אלון נוימן).

כל שבת שנייה

בקומדיה “כל שבת שנייה”- ההורים של שירה, עומר ועמליה התגרשו וכעת הם צריכים להתרגל למציאות החדשה. במרכז הסדרה נמצא אבא שלהם, יואל, שמתמודד עם הקשיים. אמא של יואל מעמידה פנים שהוא עדיין נשוי. עומר, הבן שלו, מתבייש לספר על הגירושים. ויואל מנסה לשמור על השפיות שלו גם מול השכן. על כל מה שעובר עליו כותב יואל ביומן, מה שהוא לא יודע הוא שביתו הבכורה שירה קוראת הכל. אז מה שירה תעשה עם המידע שהיא מגלה? 

100 בתנ"ך

הסדרה "100 בתנ"ך" מתהווה בפנימייה החקלאית “בראשית” לומדת חבורת נערים רגילה לחלוטין. כמו כל חבורה הם רבים, צוחקים, מבלים ומתווכחים. המנהלת, אותה מגלמת ציפי שביט וכמובן ליאורה, אותה מגלמת ירדן בר-כוכבא, המורה החדשה שלהם לתנ”ך, היא לא המורה השגרתית והרגילה.  בכל פרק גיבור מרכזי אחר שיגלה דמיון בינו לבין דמות אחרת בתנ”ך – הוא יחווה קונפליקטים דומים, סיטואציות דומות, אבל בסופו של דבר יעשה את הבחירה שמתאימה לו ולימינו.

רוצים לעשות בינג' של סדרות נוסטלגיות? כל הסדרות מחכות לכם עכשיו באפליקצייה של BIGI! 

מה שלמה עונה 1 פרק 1 - BIGI TV