הכירו את הדמויות: "אלישע"

מכירים את הסדרה המטורפת הזו? הסדרה "אלישע" מספרת את סיפורו של אלישע קיז, גבר מובטל שמגלה שנתיים אחרי פטירתו של סבו שהוא זכאי לירושה של 10 מליון שקלים בתנאי אחד: הוא צריך לחזור לכיתה ו' בבית ספר "הרצל", ממנה אלישע סולק. בכתבה הזו נציג לכם את הדמויות בסדרה. המשיכו לקרוא>> 

אלישע קיז 

יובל סמו הוא אלישע, גבר מובטל בן 40 ממוצא גרמני וצ'כי. אלישע הוא לא חכם ולא מקובל, מתקשה בקריאת מילים מסובכות ומופרע. במהלך הסדרה אנחנו מגלים שהוא גם מאוהב במורה שני.

 

שני קלצ'ינסקי 

מלי לוי משחקת את המורה של אלישע, בעברה הייתה החברה שלו. היא דעתנית ועדינה וכל התלמידים אוהבים אותה. מונעת מאידיאלים.

 

ציפורה "ציפי" אכילס 

רבקה מיכאלי משחקת את סגנית המנהלת בבית הספר בו לומד אלישע. היא נוקשה וקשוחה, שונאת ילדים, שונאת גם תלמידים, ובמיוחד את אלישע. מתעבת את המנהלת אלה.

 

אלה מאירי 

עלמה זק מופיעה בסדרה כמנהלת בית הספר. אוהבת כסף, שונאת ילדים, ואף לא מתעניינת בתלמידים. קמצנית, אוהבת לעשות פרויקטים בבית־הספר בשביל כסף.

 

צורי מנצורה

אודי כגן משחק את בעל הקפיטריה של בית הספר. מכין מנות מוזרות ולפעמים מגעילות ביותר, אבל כשהוא מתעצבן הוא מכין מנות טעימות. יש לו מנה ייחודית, "הטוסט של מנצורה".

עורך הדין זכאי "הגדול" 

בסדרה גיא לואל הוא עורך דין רשע ונוכל, הנבל הראשי של הסדרה. אלישע מכנה אותו במספר כינויים מעניינים. הוא רוצה שאלישע לא יסיים את כיתה ו', ואז הוא יקבל את הירושה עשרה מיליון שקלים ויעשה הכל בשביל שזה יקרה.

 

עדי בינגל

תלמיד מצטיין הלומד בכיתתו של אלישע וחברו הטוב ביותר ומשחק אותו מיכאל גולן גלמי.

 

רומי "סופארסטאר" דלומי

בר סביר משחקת בסדרה ילדה מפורסמת, מקובלת ומוכרת מהשתתפותה בתוכניות ריאלטי. לומדת בכיתתו של אלישע. לאחר שהפכה לכוכבת ילדים והשתתפה במגוון תוכניות ריאלטי התחילה להתכחש לילדים שהכירה ולהיות סנובית.

 

זכאי "הקטן"

ילד הלומד בכיתתו של אלישע. מאוהב במנהלת אלה. התלמיד הרע בכיתה של אלישע הבן של עורך הדין זכאי "הגדול" ואחיה של לירון.

 

שון קלמנוביץ 

מל מלכה משחק בסדרה ילד לא חכם במיוחד הלומד בכיתתו של אלישע. מאמין ב חייזרים. באחד הפרקים מתגלה כי יש לו כישרון בבישול. נשאר כיתה בגלל הטיפשות שלו.

 

רוצים לראות את ההרפתקאות המטורפות של אלישע? הסדרה זמינה לצפייה ישירה עכשיו באפליקציית BIGI! 

 

אלישע עונה 4 פרק 78 - BIGI TV