סדרות אקשן שכדאי לכם לראות

מחפשים סדרה להתרגש ממנה? בינג' שאתם פשוט לא יכולים להפסיק? הכתבה הזו היא בשבילכם! כאן נציג לכם 5 סדרות אקשן שאתם פשוט חייבים לראות>> 

שלושה בהסוואה: סיפורי ארקדיה

״שלושה בהסוואה: סיפורי ארקדיה״ היא סדרת בת של ״ציידי הטרולים״. הסדרה מספרת על נסיך ונסיכה חייזרים שהחללית שלהם מתרסקת בכדור הארץ. כעת הם מנסים ביחד להשתלב בחברה האנושית בעולם של ציידי טרולים. קרל ואג׳ה, האחים החייזרים, יעשו הכל כדי לעזוב את ארקדיה ולחזור הביתה, מבלי להיפגע מאף צייד ראשים בין-גלקטיים. 

קונג פו פנדה: כפות הגורל

קונג פו פנדה: כפות הגורל” שעלילתה מתרחשת אחרי הסרט השלישי בסדרת הסרטים “קונג פו פנדה”. הסדרה עוקבת אחרי פו מאסטר הקונג פו, כשהוא מגלה ארבע פנדות צעירות בעלות כוחות לחימה דומים לשלו. את ארבעת הפנדות הוא מגלה במערה מיסטית. בה, בלי שידעו, הם שאבו כוחות ממאסטר קונג פו קדום וחזק. פו מזהה את הפוטנציאל שבהם ולוקח על עצמו להכשיר אותם להיות לוחמים ראויים. תוך כדי הם מגלים שעם כוחות גדולים, מגיעה אחריות גדולה ועליהם להציל את העולם. 

וולטרון המגן האגדי

בסדרה "וולטארון המגן האגדי", חמישה גיבורים ואריות הרובוט המעופפים שלהם מתקבצים יחד כדי ליצור את וולטרון החזק שיעזור להגן על העולם מפני כוחות הרשע. המשימה של חמשת הפלאדינים היא להפיל את אימפריית הרשע של זרקון. כדי לעשות את זה הם מחפשים ומוצאים חברים חדשים, שיהפכו לבני בריתם. בני הברית האמיצים נמצאים שם כדי לסייע להם במשימה. 

ציידי הטרולים

"ציידי הטרולים" היא סדרת שעוקבת אחרי סיפורו של ג’ים לייק ג’וניור. ג’ים הוא נער מתבגר שבעזרת קמע מסתורי הוא מגיע אל אזור סודי מלא בטרולים. עם הזמן הכל מתחיל להסתבך, הוא מגלה שהקמע בחר בו להיות צייד הטרולים החדש, שמגן עליהם יחד עם חבריו ושומר על עירו מהסכנות שבצד האפל של הטרולים. 

דראגאמונז

"דראגאמונז" בנויה מפרקים קצרים שעוקבים אחרי עלילותיו של דקס בדראגאמאר. דקס, הוא דרגמון שלא כל כך דומה לגיבור, אבל מקבל על עצמו משימה חשובה.  על דקס הוטלה מטלה ומסע ארוך: להחזיר את השלום לכל דראגאמאר ולאחד את כל השבטים להיות עם אחד שלם. בדרך הוא צריך למצוא חברים מכל השבטים, כדי שיעזרו לו לבצע את המשימה.

 

רוצים לראות את הסדרות שהופיעו בכתבה? הן מחכות לכם עכשיו באפליקציית BIGI!

סדרות האקשן שכדאי לכם לראות - הבלוג של BIGI