כוכב השבוע: עומר חזן 

כמידי שבוע נעלה לכאן פינה בה נציג לכם את הכוכב של ביגי שנבחר להיות כוכב השבוע! והשבוע: עומר חזן! אז אם אתם פשוט חולים עליה, המשיכו לקרוא> 

איך עומר חזן התפרסם?

עומר נולד נולד בעיר אשדוד ובמהלך ילדותו הוא למד משחק ב”יצירתי”. קריירת המשחק שלו התחילה כבר כשהיה בן 11, בשנת 2011 כששיחק תפקיד אורח לצד עוז זהבי ב”עספור”. בשנת 2015 שיחק תפקיד משני בסרט, ובהמשך אותה שנה שיחק בתפקיד הראשי של הסרט “לאן נעלם נמני?” של ערוץ הילדים. 

אבל הפריצה האמיתית הגיעה בשנת 2016 כשכיכב כחלק מנבחרת הצעירים של סופר פארם. בשנת 2017 החל להנחות את התכנית "אונליין" של ערוץ הילדים לצד גל גברעם, טיילור מלכוב, קים אור אזולאי, לאון רביץ ועומרי מזרחי.

הקריירה של עומר חזן

במהלך השנים עומר חזן הוביל כל מיני קמפיינים. בשנת 2017 הוא השתתף בתפקיד אורח לצד ישראל קטורזה בתוכנית “המלון של פיני” של ערוץ הילדים וקיבל תפקיד ראשי בקומדיית מצבים חדשה. בנוסף, בשנת 2018 החל לשחק בסדרה “אילת” בתפקידו של עומרי אטיאס.

במהלך השנים השתתף עומר חזן בשני פסטיגלים, הוביל עשרות קפיינים, צעד בשבוע האופנה הישראלי וקטף תארים רבים ביניהם היותו אחד מ-21 המשפיעים מתחת לגיל 21 של עיתון מעריב לנוער.

עומר חזן ברשתות החברתיות

אינסטגרם: @omer_hazan 

עומר חזן - כוכב השבוע - הבלוג של BIGI