הפתיחים שעשו לנו את הילדות

 

אחד הדברים הכי כיפיים וזכורים בסדרות נוער הם שירי הפתיחה שלהן. חלקם אפילו הפכו מפתיחים רגילים לשירי קאלט שכל ילדי ישראל מכירים. בכתבה הזו נציג שירים שהפכו את הילדות שלנו למושלמת. 

גאליס

לפני עשור עלתה לאוויר אחת מסדרות הנוער המצליחות ביותר בישראל- גאליס. הסדרה עוסקת במחנה קיץ בשם "גאליס" ובמרכז הסדרה עומדים שלושה נערים שמקבלים תרומה אנונימית שבזכותה הם מגיעים למחנה קיץ. שיר הפתיחה מתחיל במילים הזכורות- "אם אתה רוצה לברוח, והכל נראה אפור, יש מקום בו תראה אחרת, את כל הצבעים שרק תחלום". 

השמיניה

"השמיניה" היא סדרת נוער שעוקבת אחרי שמונה תלמידים שמצטרפים לכיתה במרכז הארץ. הדבר המושתף לשמונת התלמידים האלו היא שהם בעלי גלי "למדא". "השמיניה" היתה אחת מסדרות הנוער המצליחות ביותר בישראל ובהתאם שיר הפתיחה שלה הוא אחד מהמוכרים ביותר. השיר נקרא "מול כל העולם". 

אליפים

"אליפים" היתה סדרת נוער מצליחה שבוססה על הספר המצליח בעל אותו השם. הסדרה עברה עיבוד והפכה לדרמת נוער, הסדרה מספרת על רוני, בנו של ראש הממשלה, שהגיע אל פנימיית "גנות" כדי להתרחק מהבית, שם הוא מכיר חברים חדשים ויחד הם עוברים חוויות מהנות וגם כאלו שהן קצת פחות. שיר הפתיחה של "אליפים" נקרא "ילד השדה" ולדעתי הוא אחד משירי הפתיחה היפים ביותר.

החולמים

הסדרה "גאליס" שמצוינת בתחילת הכתבה, היא ההמשך של סדרת הנוער "החולמים". בסדרה פרצו אליאנה תדהר, תובל שפיר ודניאל מורשת ועלילתה מתרחשת בבית אומנה שנקרא "המעון לנערים ונערות נזקקי הלנה" (או בקיצור – המלונ"ה). שיר הפתיחה של הסדרה מרגש במיוחד בביצוע אליאנה תדהר. 

הפיג'מות 

אז רק תבואו למסיבה של הפיג'מות, כי שיר הפתיחה של הפיג'מות הוא השיר המתאים ביותר לכל מסיבה. הפיג'מות היתה אחת מהסדרות המצליחות ביותר בישראל. קובי, אילן ועודד הם להקה שעברו מנתניה לתל אביב כדי להצליח בעיר הגדולה. מהר מאוד הם מגלים שזה לא כל כך קל ועוברים חוויות משוגעות ומצחיקות. מעבר לשיר הפתיחה, הפיג'מות מספקת לנו עוד לא מעט שירים מעולים עליהם תוכלו לקרוא כאן.

 

אז מה שיר הפתיחה האהוב עליכם? כל הסדרות האלו ועוד מחכות לכם כבר עכשיו ב-BIGI! אז למה אתם מחכים? הצטרפו ל-BIGI ותתחילו להינות!

השמיניה