5 סדרות נוסטלגיות שאתם חייבים לראות החורף

הדבר שהולך הכי טוב מעם שוקו חם ומרשמלו, שמיכה מחממת וגשם בחלון הוא סדרה נוסטלגית שעושה חמים בלב. החורף כבר כאן ונדמה שנגיף הקורונה משאיר אותנו בבית יותר פעמים משנרצה. במיוחד בשביל זה הכנתי לכם כאן רשימה של 5 סדרות נוסטלגיות שכיף לעשות להן בינג'. אבל אנחנו מזהירים, יהיה מאוד קשה לקום מהספה אחר כך. 

השמיניה

מי לא זוכר את סדרת הדרמה "השמיניה" שגרמה לכל הילדים בארץ להידבק למסך? שמונה נערים ונערות עם כוחות מיוחדים שהמטרה מספר אחת שלהם הייתה לנצל את הכוחות לקידום פרוייקטים סודיים. ניני, איה, נטשה, רוני, דורי, אדם, מיקה ואבי נכנסים להרפתקאות מרתקות. החלק הכי טוב? לסדרה יש 3 עונות ועוד 2 עונות של סדרת ההמשך- "השמיניה הדור הבא", ככה שאם אתם מחפשים זמן לשרוף, זו הסדרה בשבילכם. 

דאוס 

הסדרה מזכירה את האח הגדול, רק שהיא הרבה יותר דרמטית. "דאוס" היא תוכנה בעלת בינה מלאכותית שיכולה לשלוט שליטה מלאה על מוצרי אלקטרוניקה. התוכנה, בעלת התכונות האנושיות, יכולה לתקשר עם המשתמשים שלה בעזרת מצלמת רשת שמתחברת למחשב של המשתמש. מהר מאוד העניינים הופכים לאפלים והסדרה אפילו מעוררת כמה שאלות על העולם הדיגיטלי שאנחנו חיים בו היום. 

גאליס 

איך אפשר לעשות כתבה על בינג' לסדרות בלי להכניס את הסדרה האייקונית הזאת? הסדרה מדברת על מחנה נוער ששמו הוא "גאליס". במרכז הסדרה נמצאים יונתן, דני וליעם הלא הם תובל שפיר, אליאנה תדהר ודניאל מורשת. הדמויות הראשיות שלנו מקבלות תרומה מתורם אנונימי שבזכותה הם מגיעים למחנה הקיץ. לסדרה 7 עונות שבמהלכן קורות הרפתקאות סוערות. לטעמי, סדרה מושלמת לבינג' חורפי.

אליפים 

סדרה שמבוססת על הספר המצליח עם אותו השם. הסדרה מתחילה עם רוני, שהוא בנו הבכור של ראש הממשלה. למרבה ההפתעה, כשהוא מגיע לפנימיית ״גנות״, הוא לא מספר לאף אחד את הפרט השולי הזה. הוא מכיר שם חברים חדשים שהתחילו איתו ביחד את התיכון בפנימייה, בשכבת אליפים, הבעיה היחידה היא שהדלדים, כלומר התלמידים של שכבת י"ב, לא מפסיקים להתנכל אליהם, ואפילו לוקחים את זה יותר מדי רחוק. טיפ ממני: אם אתם מתחילים לראות את הסדרה הזו, תפנו לכם זמן, קשה להפסיק. 

האי

בשביל הסדרה הזאת אנחנו חוזרים אחורה כל הדרך אל 2007, הסדרה "האי" מספרת על חבורת ילדים המיועדים להציל את כדור הארץ מאסטרואיד שהולך לפגוע בו, הם אמנם לא קיבלו כרטיס של Save the date, אבל התאריך בו האסטרואיד עומד לפגוע בכדור הארץ ידוע- ה09/09/2009. אז אם אתם בעניין של נסיעה בזמן, הצלת העולם ובגדים של שנות ה-2000 המוקדמות, הסדרה הזאת היא בשבילכם. 

 

למזלכם, כל הסדרות שהופיעו בכתבה זמינות לצפייה ישירה ב-BIGI. אז למה אתם מחכים? תוציאו את השמיכה מהארון, חממו את השוקו שלכם, תתמקמו בצורה נוחה על הספה ותיכנסו לאפליקציה של ביגי. צפייה נעימה!

5 סדרות נוסטלגיות שאתם חייבים לראות החורף