הכירו את המנחים של ששטוס 2022

העונה החדשה של ששטוס נגמרה ממש לא מזמן אבל לא מאחר שהעונה זמינה כל הזמן באפליקציית BIGI, לא מאוחר מדי להכיר לכם את המנחים של העונה המטורפת הזו! המשיכו לקרוא> 

עומר חזן

את עומר חזן אתם בוודאי מכירים מהסדרות הרבות בהן שיחק, אבל השנה הוא גם הנחה את ששטוס 2022. את קריירת המשחק התחיל כשהיה בן 11. בערוץ הילדים הוא שיחק בתוכנית "המלון של פיני" ובתפקיד ראשי בסדרה "אילת". בין היתר הוא השתתף במהלך השנים במספר פסטיגלים והוביל עשרות קמפיינים. 

 

טל מוסרי

אין ספק שטל מוסרי הוא אחד מהמנחים הוותיקים והמוערכים במדינת ישראל, ולכן אין זה פלא שהוא מנחה את העונה החדשה של ששטוס. טל מוסרי שיחק בהצגות, סרטים וסדרות רבות כמו “השמיניה”, “האי”, “מה בכריש?”, “גאליס”, “הבנים והבנות”, “שוברי גלים”, “סתאאאם!”, שאפילו זמינות לצפייה ישירה עכשיו באפליקציית BIGI!

ירדן ויזל

ירדן ויזל היא כוכבת עולה ואנחנו רואים אותה לא מעט על המסך בשנים האחרונות. היא החלה את דרכה בתכנית "המירוץ למיליון" ומאז היא לא מפסיקה לעבוד ולהופיע על המסך שלנו, ככה שבאמת אין פלא שגם היא מנחה את העונה הזו של ששטוס.

דילן דרור

דילן דרור הוא כוכב יוטיוב מצליח שלסרטונים שלו יש מאות אלפי צפיות. בעונה הזו של ששטוס הוא משמש בתור שדרן הקווים של התכנית ואנחנו רואים גם כמה דברים ממש משוגעים שקורים לו בדילנד. 

השקת ששטוס 2022

אז אתם מוכנים לששטוס 2022? העונה המלאה מחכה לכם עכשיו באפליקציית BIGI!

 

הכירו את מנחי ששטוס 2022 - הבלוג של BIGI