סדרות החודש שעלו לביגי – יוני 2022

מחפשים משהו חדש לראות? כבר נמאס לכם לראות את אותם הדברים? בדיוק בשביל זה ביגי מעדכנים בשבילכם מדי חודש את הסדרות שעולות לאפליקציה. בכתבה הזו נסקור חלק מהסדרות והפרקים החדשים שעלו החודש (יוני) לאפליקציית BIGI! 

בית משותף – פרק לשבועות 

פרק נוסף במסגרת סדרת הדרמה לחגים "בית משותף" במרכזה הילדה הגר והשכנים שלה בבית המשותף. בפעולה בצופים לרגל חג השבועות יצאו איתי, הגר, ענת ומיכאל לחפש את המטמון. בדרך למטמון הם מוצאים מזוודה מלאה כסף ומחביאים אותה אצלם, מה שמעורר בכל אחד מהם פנטזיות עושר ובמקביל מחשבות על חג מתן תורה ובמיוחד על הדיבר "לא תגנוב".

ארבעה בעקבות החג- פרק לשבועות

פרק לכבוד החג שבועות של הסדרה "ארבעה בעקבות החג", סדרה המספרת על ארבעה נכדים- אור, גיל, בן ושיר שיוצאים למסע במשחק מציאותי כשבכל פעם הם צריכים להציל את הזמן ואת החג. בפרק הזה – למרות שאמא של אור אסרה עליהן לשחק במשחק, לאור לא ממש איכפת והיא מחליטה לצאת למסע בעקבות החג. אולי כדאי היה לה להקשיב הפעם, כי המשחק נתקע, כולם בבית קופאים, ואור מתחרטת על שהפרה את אחת הדיברות. הבעיה היא שאולי כבר מאוחר מדי לתקן את הדברים.

פוקימון- פרק חדשים 

פרקים חדשים לסדרה האהובה- פוקימון. הסדרה מתרחשת בעולם בו יש כל מיני יצורים, היצורים האלו הם "פוקימונים", הפוקימונים מאומנים על ידי מאמנים שנלחמים בעזרתם בדו קרב עם מאמנים אחרים, ואפילו מציגים אותם בתחרויות יופי. הסדרה עוקבת אחרי ילד בן 10 בשם אש קטצ'אם והרצון שלו להפוך למאמן הטוב ביותר בעולם. בסדרה הוא פוגש אויבים, חברים ודמויות נוספות.

סרטים מהחיים עונה חדשה

עונה חדשה ל-"סרטים מהחיים"- פרוייקט מיוחד של ערוץ הילדים ועמותת להב. ילדים שנבחרו מבתי ספר שונים פעלו יחד עם מנחה מעמותת להב, ולמדו על משחק והפקה כדי ליצור תסריטים לסרטים קצרים על פי חייהם. הסרטים משקפים מציאות אחרת, מציאות שבשוליים. המציאות הזאת לפעמים עצובה, לפעמים שמחה אבל תמיד אמיתית ומרגשת.

כל הסדרות שהופיעו בכתבה זמינות לצפייה ישירה עכשיו באפליקציית BIGI!

סדרות החודש שעלו לביגי – יוני 2022 - הבלוג של ביגי