5 סדרות מצוירות שכדאי לכם להכיר

בעולם הציורים אין גבולות, ופעמים קרובות סדרות מצוירות יכולות להיות הרבה יותר מרתקות ומופלאות מסדרות המתרחשות בעולם האמיתי. לכן, הכנו לכם את הרשימה הזאת עם 5 סדרות מצוירות שפשוט כדאי לכם לצפות בהן. 

ארתור

אם לא שמעתם כבר על "ארתור"- איפה הייתם ב-23 השנים האחרונות? אבל ברצינות. ארתור היא אחת מסדרות האנימציה האהובות אי פעם, עם 22 עונות בסך הכל. הסדרה עוקבת בעיקר אחר משפחתו של ארתור, שנמצא בכיתה ג' (ויש לציין שהוא נשאר בכיתה הזו מספר לא מבוטל של עונות). בנוסף למשפחתו הסדרה עוקבת גם אחרי חבריו הטובים כמו בסטר, פרנסין, מופי ועוד. הסדרה זכתה להצלחה מסחררת מסביב לעולם וכמובן גם בישראל. 

בייבי בוס

"בייבי בוס" מבוססת על הסרט המצליח בעל אותו השם. הסדרה ממשיכה את עלילת הסרט המקורי אבל אין צורך לראות את הסרט כדי ליהנות מ"בייבי בוס". הסדרה עוקבת אחר בייבי בוס וטים כשהם עובדים קשה בעולם משלהם. המטרה- לעצור את האויב הכי גדול של החברה- בוצי קלילו, שהוא איש עסקים ווטרינר לשעבר ששולט בכל החתולים. שם דיי מפוצץ. בסדרה נראה האם יצליחו בייבי בוס וחבריו לשמור על השקט בעולם.  

אלווין והצ'יפמאנקס

אלווין הוא צ'יפמאנק בלגניסט אבל גם סופר מוזיקלי. הוא אוהב להציק לאחיו, המוזיקליים גם כן- סיימון ותיאודור. יחד הם יוצאים להרפתקאות מטורפות ומצחיקות. אלווין הוא האח הבינוני ויש לו מלא ביטחון עצמי. סיימון הוא אחיו הגדול והוא מדען חכם שאוהב להמציא המצאות. תיאודור הוא האח הקטן במשפחה ואפשר לומר שהוא קצת פחדן. "אלווין והצ'יפמאנקס" נקלעים יחד לצרות, יוצאים להרפתקאות ועושים שטויות. 

גורמיטי

ניק וטובי הם שני אחים שמגלים יום אחד יחד עם החברים הטובים שלהם, לוקאס וג'סיקה עולם מקביל. העולם הזה שונה מהעולם שאנחנו מכירים, ומרכיבים אותו יצורים שנקראים גורמיטי. המקום הזה נקרא "הגורם". אין ספק שהעולם הזה שונה מהעולם שלנו, אבל הוא קשור לכדור הארץ. בכל פעם שמשהו משתבש בעולם "הגורם", גם העולם שלנו נמצא בסכנה. "גורמיטי" עוקבת אחר הרפתקאותיהם עם הפיכתם ליצורים עם כוחות מיוחדים.

אבודים בעוץ 

"אבודים בעוץ" היא סדרה המבוססת על הספר האהוב "הקוסם מארץ עוץ". הסדרה עוקבת אחרי דורותי גייל, שנסחפת עם כלבה טוטו אל ארץ עוץ. היא רוצה לחזור הביתה, וכדי לעשות זאת היא צריכה לאסוף אלמנטים קסומים. במהלך הסדרה דורותי הולכת לאיבוד במדבר וצריכה להביס את מלך נום כדי להציל את עיר הברקת. האם הם יצליחו? צפו בסדרה וגלו!

 

חולים על אנימציה? כל הסדרות שהופיעו בכתבה מחכות לכם עכשיו באפליקציית BIGI!

 

5 סדרות מצוירות שכדאי לכם להכיר - הבלוג של BIGI