דירוג השירים הכי טובים של הפיג'מות

הסדרה "הפיג'מות" סיפקה לנו לא מעט רגעים מצחיקים שאני פשוט מסוגלת להיזכר בהם ולצחוק למרות שעברו כבר 7 שנים מאז שהסדרה ירדה מהאוויר. אם יש מישהו בקהל שלא מכיר את הסדרה (למרות שממש קשה לי להאמין) מדובר בלהקה של שלושה חברים- קובי, עודד ואילן, שמנסים את מזלם בתל אביב. הסדרה הביאה לנו כמה שירים בלתי נשכחים ובכתבה הזו נדרג אותם!

 

מקום חמישי- "אל תאכלו את החיות"

זה דבר ידוע שלהקת הפיג'מות המציאה את הצמחונות עם המילים "אל תאכלו את החיות גם הם רוצות לחיות". בשיר המרגש "אל תאכלו את החיות", מנסים חברי הלהקה להרשים את אלונה וחברותיה הצמחוניות ושרים שיר שמעודד צמחונות, כמובן שהמקום המתאים ביותר לשיר שיר כזה הוא ההמבורגרי. אני חושבת שפימו זה צמחוני, אבל עדיין גרי מתעצבן עליהם ובצדק. 

מקום רביעי- "המבורגריה קטנה בטירוף"- ילדות לא קלה

 אם לומר את האמת, הפרק הזה הפחיד אותי מאוד כשהייתי קטנה. אם אתם לא יודעים על איזה פרק אני מדברת- זה כשפרדי היה לבוש כנקניקיה. מעבר לסיוטים קיבלנו לא מעט פניני לשון מהפרק הזה, כמו המשפט "הוא לא מת, הוא רק נח", כשעודד מושך שטיח מגולגל. "ילדות לא קלה" זה השיר שעודד וימית שרים ביחד. 

מקום שלישי- "שיר המכולת" 

שיר המכולת יכל גם להיקרא שיר הספונסרים, כי כל שורה בשיר הזה פשוט מפרסמת מקום אחר. עם מילים כמו "היא מחליפה גלגל אצל אלכס צמיגים" ו"מתלבשת אצל סימה, אופנה אופנתית" וכמובן השורה המרגשת ביותר- "וקונה אצל יעקב במכולת השכונתית", שעל השורה הזו כמובן נקרא השיר. לשיר משמעות עמוקה ביותר והיא שכסף כן קונה אושר והשיר הזה הוא פשוט אושר טהור. 

מקום שני- "שיר מקורי לא שלנו"

הכותרת של השיר הזה קצת סותרת את עצמה, אבל כששומעים את השיר הכל מובן, השיר מורכב משורות דומות לשירים אחרים ואז מגיע הפזמון עם השורה "לא גנבנו כלום, אבל זה לא שלנו" שכמובן מסגירה את זה שהשיר הוא אכן מקורי, אבל לא שלהם. 

מקום ראשון- המסיבה של הפיג'מות 

במקום הראשון נמצא איך לא- שיר הפתיחה של הפיג'מות, שלטעמי הוא אחד משירי הקאלט בחברה הישראלית. את השיר כתבו אילן רוזנפלד וברק פלדמן, ויוני בלוך הלחין את השיר. "אז רק תבואו למסיבה של הפיג'מות", אם אתם שואלים אותי, ילמדו את השיר הזה יום אחד בשיעורי ספרות.

ואתם, באים למסיבה של הפיג'מות? "הפיג'מות זמינה לצפייה ישירה עכשיו באפליקציית BIGI. 

דירוג השירים הכי טובים של הפיג'מות