סדרות החודש של BIGI – מאי 2022

מחפשים משהו חדש לראות? כבר נמאס לכם לראות את אותם הדברים? בדיוק בשביל זה ביגי מעדכנים בשבילכם מדי חודש את הסדרות שעולות לאפליקציה. בכתבה הזו נסקור חלק מהסדרות והפרקים החדשים שעלו החודש לאפליקציית BIGI.

בית משותף- פרק ליום הזיכרון 

הסדרה 'בית משותף' עוקבת אחרי הגר, שגרה יחד עם אביה בבניין דירות משותף ברמת גן. בפרק שנעשה ליום הזכרון, "שלג כחול", המבוסס על סיפור אמיתי, אנו מתוודעים אל מיכאל, אחד הילדים בבניין, עולה חדש מרוסיה, שאחותו אנה נהרגת בפיגוע בדולפינריום. 

גל והגלגלים: המוסך

הסדרה 'גל והגלגלים' מעולה לילדים שאוהבים כלי רכב. גל מתגלגל להרפתקה ב"עולם האמיתי" במטרה ללמוד על רכבים מיוחדים ומכונות מדהימות. בעזרת שירים וסיפורים הילדים נהנים מעולם חדש של רכבים ומכונות! גל והגלגלים יפגשו באוטובוסים, טרקטורים, רכבות ועוד המון כלי רכב מעניינים. 

הסופר קידס של סטן לי

הסדרה 'הסופר קידס של סטן לי' מגוללת את סיפורו של ארנולד ארמסטרונג, קפטן פנטסטיק, גיבור בעל כוחות על. אלא שאז הוא נלחם נגד ד"ר סופריור והביס אותו. מה שהוא לא ידע זה שנפולת מהפיצוץ הזה נפלה על שישה ילדים קטנים. חמש שנים מאוחר יותר, ארנולד מקבל שיחה ממנהל מטה גיבורי העל, בה הוא מגלה שלכל ששת הילדים האלו יש עכשיו כוחות על, והוא צריך לאמן אותם. 

פולי פוקט 3

העונה השלישית של פולי פוקט וכל החברים. לפולי יש תליון קסם שהיא עונדת על הצוואר ולו כוח המזעור שיכול להפוך אותה ואת חברותיה לקטנות כמו כיב. יחד הן יוצאות להרפתקאות, עוזרות לחיות, פותרות בעיות בשכונה והופכות לגיבורות!

סרטים מהחיים 2008

עונת 2008 של הפרויקט המיוחד 'סרטים מהחיים' של ערוץ הילדים עם עמותת להב. בעשיית הסרטים מילאו הילדים תפקידי משחק והפקה, כשהתוצאה הינה סרטים המשקפים מציאות אחרת – מציאות בשוליים, לפעמים עצובה ולפעמים שמחה – אך תמיד אמיתית ומרגשת.

 

רוצים לראות את הסדרות שהופיעו בכתבה? הן מחכות לכם עכשיו באפליקציית BIGI! 

סדרות החודש של ביגי מאי 2022 - BIGI TV