סדרת השבוע: גאליס

מחפשים סדרה לעשות לה בינג'? הכתבה הזו היא בשבילכם! אחת לשבוע נציג לכם את הסדרה שלדעתנו אתם פשוט חייבים לראות. והשבוע: גאליס! אז המשיכו לקרוא אם בא לכם לדעת פשוט הכל על גאליס> 

על הסדרה

אין בכלל ספק שגאליס היא אחת מסדרות הנוער המצליחות ביותר אי פעם. לסדרה 213 פרקים ו-7 עונות. גאליס מספרת על מחנה קיץ בעל אותו השם- "גאליס". למחנה מגיעים שלושה יתומים שמקבלים תרומה מתורם אנונימי שמסייעת להם להגיע למחנה הקיץ. חשוב לציין שהסדרה מהווה ספין אוף לסדרה "החולמים". 

העונה הראשונה של גאליס

בקיץ הראשון בו שלושת הנערים מגיעים למחנה, הם פוגשים בנער בשם דורי (דניאל גד), שבינו לבין יולי (שירן סנדל) מתפתח רומן. למחנה מגיעה גם אחותה החורגת של יולי, ולאט לאט היא מתחברת לדורי. הדמויות נסחפות להרתפקה סוערת אחרי לוחות הגורל. 

העונה השנייה והשלישית

העונה השנייה מספרת את סיפורו של יונתן, שמגלה את העיר האבודה "גאליסיה". הוא גם מגלה את העובדה שרק הוא יכול להציל את העיר ואנשיה משלטונה של זארדה הרעה. למחנה הקיץ מצטרפים עוד חניכים כמו אדוארד, אלכס, דפני, גאיה ונטלי. במקביל, מירון, אחיו של ליעם מסתבך. בעונה השלישית מתגלה מה עלה בגורלו. בנוסף, בעונה השלישית יונתן מגלה מי זו אמא שלו, ובינתיים במחנה העניינים מתחילים להסתבך בין אלכס ונינה. 

העונה הרביעית והחמישית

עלילתה של העונה הרביעית מתחילה שנה אחרי עלילת העונה השלישית. זה הקיץ השלישי במחנה- ומצטרף אליו צוות חדש- טורינו. הצוות כולל את ארז, מנהיג הצוות, מאיה, אודי, רותם וגילי. בעונה הזו יונתן והחברים עומדים להתמודד עם אתגרים חדשים ועם דמויות רעות חדשות- טיראן וטולה. בעונה החמישית מצטרפת אליהם גם מילי נגב, שלא ממש מקלה על חברי מחנה גאליס. 

העונה השישית והשביעית

העונה הזו מתחילה במקסיקו, ולשלישיה יש אתגר חדש, שהוא לא בדיוק מה שהם חושבים. בעונה הזו דני ויונתן יגלו מי הם באמת ולמה הם הסתבכו בהרפתקאות עד היום. הם גם יפגשו רשע חדש שמנסה להשתלט על העולם. במקביל כל חניכי צוות אולימפוס חוזרים למחנה וניצבים מול תחרות קשה במיוחד עם מחנה "עתידים". העונה השביעית היא העונה האחרונה של גאליס, ובה כל הסיפורים סוף סוף יסגרו. יונתן יעמוד מול האתגר הגדול ביותר שהיה לו עד היום- אבל האם הוא יצליח?

נו? כבר לא יכולים לחכות לראות את גאליס? הסדרה מחכה לכם עכשיו לצפייה ישירה באפליקציית BIGI!

סדרת השבוע גאליס - הבלוג של BIGI