בואו למסיבה של הפיג'מות 

אם אתם לא חיים מתחת לאבן, בוודאי שמעתם על הסדרה "הפיג'מות". אומנם הסדרה ירדה לפני 7 שנים מהמסך אבל היא עדיין חיה ובועטת במוחם של רוב מי שצפה בה בזמן שידורה וגם לאחר מכן. לאחרונה כוכב הסדרה עודד פז עלה עם מופע חדש הנקרא "עודד פז והקסדות", בו הוא מעלה על הבמה את שירי הסדרה. בכתבה הזו נספר לכם קצת על להקת הפיג'מות ונציג בפניכם את הדמויות. המשיכו לקרוא> 

על הסדרה

"הפיג'מות" היא סדרת הטלוויזיה השנייה באורכה בישראל, היא מספרת את סיפורם של קובי, אילן ועודד, חברי להקת רוק כושלת שעברו מנתניה לתל אביב במטרה להצליח בעיר הגדולה. הלהקה מתגוררת במבנה ברחוב מזא"ה פינת מאפו. בקומה הראשונה של המבנה נמצא ההמבורגרי של גרי, מסעדת המבורגרים כושלת שנמצאת תחת ניהולו של גרי מנדלבאום, בן דודו של קובי. עודד עובד בהמבורגרי וחברי הלהקה מבלים שם לא מעט. 

הקיר הרביעי 

ראשית, נסביר את המושג. הקיר הרביעי הוא מושג בתיאטרון המסמל את החציצה בין הקהל למופיעים. שבירת הקיר הרביעי היא כאשר דמות מבטאת מודעות לכך שהקהל קיים, שהוא נמצא. הסדרה הפיג'מות סובבת לא מעט סביב העובדה שהדמויות מודעות לכך שהן נמצאות בסדרה. הן מדברות לקהל, לבמאי ולתסריטאים ומדברות לא מעט ישירות אל הצופה. 

הדמויות 

אילן

הסולן וקלידן הלהקה. נוהג להיות מריר וביקורתי. הוא מתייאש מכישלון הלהקה פעמים רבות לאורך הסדרה. 

קובי 

גיטריסט הלהקה. הוא מוצג כבעל הפרעת זהות דיסוציאטיבית ולכן מגלם עוד מספר רב של דמויות לאורך הסדרה כמו פרדי נייס טו מיט, נ'גי קומרדין ג'קסון ועוד. 

עודד

מתופף הלהקה, מוצג כטיפש פעמים רבות לאורך הסדרה ולכן גרי מכנה אותו "דביל", טבע את הביטוי האייקוני- "חייב ללכת, חייב ללכת".

אלונה

אלונה הייתה דמות קבועה בסדרה עד העונה השלישית, ובעונה הרביעית הייתה כוכבת אורחת. היא זמרת ליווי שחברי הלהקה מחבבי מאוד אך הם לא זוכים לחיבה הזו בחזרה. 

גרי מנדלבאום

דמותו של גרי מגולמת על ידי יניב פולישוק, הוא הדוד של קובי וההמבורגרי של גרי הוא בבעלותו. 

 

רוצים לראות הפיג'מות? הסדרה מחכה לכם עכשיו באפליקציית BIGI! 

המסיבה של הפיג'מות - הבלוג של BIGI