סדרות החודש של BIGI- אפריל 2022

גם בחודש האחרון המשכנו להתעדכן ולהעלות עוד סדרות סופר מעניינות ומרתקות לאפליקציה של BIGI. בכתבה הזו נציג בפניכם את הסדרות הכי שוות שפשוט כדאי לכם לראות. המשיכו לקרוא> 

האדירים

"האדירים" היא סדרה אמריקאית שנחתה ממש החודש באפליקציית BIGI. הסדרה עוקבת אחרי הרפתקאות של כמה יצורים זעירים במיוחד שקוראים להם- ענף, אבן, עלה ותות. היצורים הזעירים האלו הם חברים הכי טובים שמתגוררים בחצר מוזנחת. הם קוראים לעצמם "האדירים". למרות שהם כל כך קטנים, הם נחושים לחיות את החיים בגדול.

קלאופטרה בחלל 

אם מצרים העתיקה, קלאופטרה והחלל מעניינים אתכם, הסדרה הזאת היא בול בשבילכם! קלאופטרה בחלל מספרת את הסיפור שלא סופר על שנות נעוריה של קלאופטרה, עם טוויסט קטן- היא משוגרת לחלל אל גלקסיה עתידנית הנשלטת בידי חתולים מדברים. בחלל היא מגלה שהיא המושיעה מהנבואה. כדי להכין את עצמה להיות המושיעה, היא צריכה להישלח לאקדמיה עילית, שם היא מתאמנת כדי לחסל את החברה הרעים. בקיצור- סיפור היסטורי קלאסי. 

24/7 תום אבני

בשביל הסדרה הזאת צריך לחזור קצת אחורה לשנת 2007- שם יצאה לאור הסדרה "תום אבני 24/7" שעוקבת אחרי חייו של הכוכב הצעיר שהוא כמובן תום אבני. המצלמה עוקבת אחריו 24 שעות ו-7 ימים בשבוע וחושפת זוויות אל חייו של תום שלא הכרנו עד עכשיו. התכנית נוצרה על ידי תום אבני וגורי אלפי ותוכלו למצוא שם שחקנים שמשחקים בתפקיד עצמם כמו טל מוסרי, עדי הימלבלוי ועוד שלל כוכבים. 

אתמול בחמש עם דוד חיים

התכנית הזו מביאה לכם את הסיפורים הכי מעניינים של הספורטאים של ישראל. הדוד של כל ילדי ישראל- דוד חיים, מגיע לפגוש את הספורטאים הישראלים ולשמוע מהם על חוויות העבר שלהם. הוא מנהל איתם שיחה בסביבה הביתית שלהם שם הוא שומע מהם סיפורים סופר מעניינים ומרתקים. 

הקול נשאר במשפחה

אם מוזיקה זה הקטע שלכם- זו התכנית שאתם חייבים לראות. רוני דואני וטל מוסרי מנחים שעשועון מוזיקלי מטורף באולפן ערוץ הילדים. המתמודדים הם משפחות שמגיעות בכל שבוע להתחרות במשימות מוזיקליות קורעות מצחוק. המטרה שלהם היא לא להתבלבל ולא לזייף כדי לזכות בפרס הגדול ובהופעה משפחתית על בימת התכנית.

 

מחפשים משהו לראות? כל התכניות שהופיעו כאן בכתבה מחכות לכם עכשיו באפליקציית BIGI!

 

סדרות החודש של אפריל 2022 - הבלוג של BIGI