3 סדרות חינוכיות לילדים שלכם

אומרים שילדים לא צריכים לשבת מול הטלוויזיה כל היום, וזה נכון. אבל אם הם כבר יושבים מול הטלוויזיה, לא עדיף שהם כבר ילמדו דבר או שניים? במיוחד לשם זה הכנו לכם את הרשימה הזו עם 3 סדרות חינוכיות שהילדים שלכם גם יהנו לצפות בהן! המשיכו לקרוא>

תגליות 

הסדרה תגליות עוקבת אחרי נער בשם האריסון שיודע הרבה דברים. ומה שהוא לא יודע- הוא הולך לגלות! האריסון עונה על השאלות הכי מעניינות כל מה שקורה סביבנו. יחד עם האריסון תוכלו לגלות חיות חדשות, מה קורה כשיש מחסור בשעות שינה, מה היא אנרגיה סולארית ועוד מלא עובדות סופר מעניינות שממש שווה להכיר!

אוטוגלידה 

אם אתם אוהבים שאלות טריוויה הסדרה אוטוגלידה היא בשבילכם! בכל תוכנית מגיע ילד חדש אל אוטו הגלידה ויש לו הזדמנות לענות נכון על שאלות טריוויה כדי לזכות בגלידה טעימה. אם הוא יענה נכון על השאלה הראשונה, הוא יוכל לבחור טעם אחד לגלידה שלו, בשאלה השנייה טעם שני ובשלישית טעם שלישי. בכל שלב יש לו הזדמנות לפרוש עם הגלידה או להמשיך להתחרות על עוד טעמים. 

הידוענים 

בסדרה הידוענים הזו תוכלו לקבל הצצה נדירה לעולמם של הידוענים הכי משפיעים בהיסטוריה של האנושות. בכל פרק תחשפו לשתי דמויות מפורסמות שהסיפור שלהן מסופר דרך הקרובים אליהם, כמו ההורים, הנהג, הרופא, הפסיכולוגית ועוד. בסדרה הזו תוכלו ללמוד ולהבין לעומק על עולמם של הידוענים, ואפילו לצחוק לא מעט. 

 

רוצים לראות את הסדרות שהופיעו בכתבה? הן מחכות לכם עכשיו באפליקציית BIGI!

 

3 סדרות חינוכיות לילדים שלכם - הבלוג של BIGI