הסדרות הטובות ביותר של טל מוסרי

זה דבר ידוע שטל מוסרי הוא מוסד בערוץ הילדים, אפשר אפילו להגיד שהוא אייקון. שנים רבות שהוא מככב בערוץ  ומאחוריו שורה ארוכה מאוד של פרוייקטים בהם הוא לקח חלק ועזר להפוך את ערוץ הילדים לערוץ הכל כך אייקוני שהוא נחשב כיום. אז לא יכלנו לעצור את עצמנו מלהכין את הרשימה הזו של הסדרות הטובות ביותר בהן לקח טל מוסרי חלק. המשיכו לקרוא> 

השמיניה 

אין ספק שהשמיניה היא אחת מסדרות הנוער המדוברות והאהובות ביותר ששודרו בישראל עד היום. הסדרה מספרת על שמונה נערים ונערות עם כוחות מיוחדים שנכנסים להרפתקאות משוגעות למדי. אם מדובר בסדרת נוער מצליחה, אז אין פלא שטל מוסרי שיחק שם תפקיד. טל גילם את תפקידו של "דדי", שהוא בעצם "עמוס", אביהם של איה, ניני, ירון ותמר. שחוזר בזמן 20 שנה אחרי שהוא כביכול מת. טוב זה קצת מורכב, צריך לראות בשביל להבין. 

האי

עוד סדרה אייקונית בה לקח טל מוסרי חלק היא "האי". הסדרה מספרת על חבורת ילדים המיועדת להציל את כדור הארץ מאסטרואיד שהולך לפגוע בו, בתאריך נורא ספציפי, ה-09/09/2009. טל מוסרי גילם בסדרה את דמותו של "בלו", בכיר בשורות הקונגרס וטיימר רגיל כביכול. באופן עקרוני אי אפשר להרוג אותו, אלא אם כן הורגים הורגים את בן "קרמיט", כיוון שהוא הנכד של הנכד שלו. אתם יודעים, חוקי מסע בזמן וכל זה. 

סתאאאם

אמנם מדובר בתכנית ולא בסדרה, אבל פשוט לא יכלנו להשאיר אותה מחוץ לרשימה הזאת. "סתאאאם" היא תכנית מתיחות שיצר יגאל שילון  ומנחה אותה עודד פז. בנוסף, משתתפים בתכנית טל מוסרי, דנה פרידר ועוד שלל כוכבים שאנחנו מקבלים הזדמנות לראות אותם בסיטואציות קורעות ותלושות מהמציאות. 

ששטוס

זו גם תכנית ולא סדרה, אבל טל מוסרי לקח בה חלק כל כך גדול במשך כל כך הרבה שנים, שאי אפשר להוציא אותה מהרשימה הזאת. ששטוס היא תכנית שעשעון ותיקה בה מגיעות כיתות להתחרות אחת נגד השנייה במגוון תחרויות. כשהכיתה הזוכה מקבלת פרס מאוד מיוחד- טיסה לחו"ל יחד עם כל הכיתה! התכנית ירדה מהאוויר ב-2015 אבל בשנת 2022 חודשה וחזרה למסכים! 

שוברי גלים

"שוברי גלים" היא סדרת נוער המספרת את סיפורם של בני נוער גולשים שהקימו לעצמם מועדון גלישה בחוף ים נטוש שנחשב למקולל. הסדרה עוקבת אחרי התמודדות בני הנוער עם העובדה שהחוף האהוב שלהם קיבל צו סגירה. טל מוסרי מגלם את דמותו של אסי בונדר עבריין מסוכן שהורג לא מעט אנשים. 

 

רוצים לצפות בסדרות שהופיעו בכתבה? הן מחכות לכם ממש עכשיו באפלקיציית BIGI!