הסדרות שעלו החודש לביגי- מרץ 2022

מחפשים משהו חדש לראות? כבר נמאס לכם לראות את אותם הדברים? בדיוק בשביל זה ביגי מעדכנים בשבילכם מדי חודש את הסדרות שעולות לאפליקציה. בכתבה הזו נסקור חלק מהסדרות והפרקים החדשים שעלו החודש לאפליקציית BIGI! 

פוקימון עונה 9 

החודש עלתה לאפליקציה של ביגי העונה התשיעית של הסדרה האהובה- "פוקימון". הסדרה מתרחשת בעולם בו יש כל מיני יצורים, היצורים האלו הם "פוקימונים", הפוקימונים מאומנים על ידי מאמנים שנלחמים בעזרתם בדו קרב עם מאמנים אחרים, ואפילו מציגים אותם בתחרויות יופי. הסדרה עוקבת אחרי ילד בן 10 בשם אש קטצ'אם והרצון שלו להפוך למאמן הטוב ביותר בעולם. בסדרה הוא פוגש אויבים, חברים ודמויות נוספות.

סתאאאם עונה 2

העונה השנייה לתוכנית הקורעת "סתאאאם" עלתה החודש לביגי. בתוכנית המתיחות של ערוץ הילדים תוכלו לראות את המפורסמים האהובים עליכם ברגעים מצחיקים ומביכים. את התכנית יצר מלך המתיחות, יגאל שילון, ומנחה אותה עודד פז. בתוכנית מופיעים מפורסמים שיושבים באולפן ורואים על המסך איך מתחו אותם. התוצאה- קורעת ביותר. 

ארפו עונה 2 

סדרת הילדים "ארפו" של moonbug חוזרת לעונה חדשה באפליקציית BIGI. ארפו הוא רובוט קומנדו שהפך לבייביסיטר מהחלומות. בסדרה ארפו שומר על ה"טרבלמייקרס"- דניאל ואחיו ג'ואי. הם מתקשרים בלי מילים, ולמרות זאת- עדיין לגמרי מבינים אחד את השני.  בתוכנית הצופים יכולים ללמוד יחד עם ארפו והטרבלמייקרס תקשורת ללא מילים ואיך לקרוא שפת גוף.

ליטל בייבי באם

הסדרה הבריטית האהובה "ליטל בייבי באם" הגיעה החודש לאפלקיציית ביגי. הסדרה מספרת על מיה, ילדה בת 6 שרואה את העולם סביבה באמצעות שירים וקסמים. בסדרה כל הילדים אוהבים לרקוד ולשיר עם מיה. יש לה מגוון חברים בייבי מקס, צוות כיפים ואפילו רכבים ובעלי חיים שמתעוררים לחיים יחד עם הקסם שלה. ליטל בייבי באם מחכה לכם עכשיו באפליקציית ביגי.

למה אתם מחכים? הסדרות שמופיעות בכתבה מחכות לכם כבר עכשיו באפליקציית- BIGI.