5 סדרות מומלצות לילדים

אם אתם מחפשים סדרה מעניינת עבור הילדים שלכם, הגעתם למקום הנכון! בכתבה הזו נציג בפניכם 5 סדרות שנמצאות ב-BIGI שהילדים שלכם פשוט חייבים לראות. המשיכו לקרוא> 

אוטובוס הקסמים נוסע שוב

הסדרה מהווה סדרת המשך לסדרה "אוטובוס הקסמים" שעלתה לאוויר ב-1994. בסדרה המקורית- בכל פרק גברת פריזל לקחה את הכיתה שלה להרפתקה שונה בה הם חקרו תופעות מדעיות שונות. אוטובוס הקסמים הוא זה שהוביל אותם לכל הרפתקה והוא גם ידע להתאים את עצמו לכל מצב. "אוטובוס הקסמים נוסע שוב", שם גברת פריזל פורשת מהוראה ומי שממשיכה את דרכה היא אחותה פיונה. יחד עם העבודה החדשה היא מקבלת גם את המפתחות לאוטובוס הקסמים ועכשיו תוכל לקחת את כיתתה החדשה להרפתקאות נפלאות. 

הרפתקאות החתול במגפיים

החתול מ"שרק" מקבל סדרה משלו. "הרפתקאות החתול במגפיים" מספרת את הסיפור שלפני הסרט "החתול של שרק", שגם הוא מתרחש לפני עלילת הסרט "שרק".  החתול התאהב בחתולה יפה, הוא עוקב אחריה ומגלה את העיר החבויה "סאן לורנזו". בעיר הזו הוא מוצא מטבעות ולוקח מטבע אחד. מה שהוא לןא יודע זה שהמטבע הזה יגרום לבעיה חמורה, והוא יהיה זה שצריך לתקן אותה. 

טיטוף 

הסדרה מבוססת על קומיקס צרפתי בעל אותו השם. טיטוף הוא ילד שובב ואנרגטי שנכנס לגיל ההתבגרות ומתמודד עם האתגרים שהתקופה הזו מביאה איתה. לאורך הסדרה טיטוף מאוהב בנדיה ומנסה כל מיני דרכים יצירתיות כדי לכבוש אותה. לטיטוף יש הרבה חברים כמו הוגו, התלמיד החכם ביותר בכיתה שלו, מני, חברו הטוב ביותר ו-ויקטור. 

דנוור הדינוזאור האחרון

הסדרה "דנוור הדינוזאור האחרון" חזרה לאחר 30 שנה מהפעם הראשונה ששודרה. הסדרה מספרת על חבורת נערים מקליפורניה שמוצאים ביצת דינוזאור. הביצה בקעה ודינוזאור קטן וידידותי יצא מתוכה, אבל הוא גם הדינוזאור האחרון על פני כדור הארץ. 

עמק המומינים

משפחת מומין היא משפחה הגרה בעמק המומינים, אורחים מגיעים לבקר אותה ויש כל מיני מקרים מוזרים שקורים בעמק ומחוצה לו שאי אפשר להישאר אדישים אליהם. המומינים הם משפחה של טרולים לבנים ועגלגלים. הם משפחה הרפתקנית שאין לה הרבה דאגות. הסדרה עמק המומינים מתמקדת בהרפתקאות המשפחה והתושבים שגרים בעמק המומינים.  

 

רוצים לראות את הסדרות שהופיעו בכתבה? הן מחכות לכם עכשיו באפליקציית BIGI!

 

5 סדרות מומלצות לילדים - BIGI TV