4 סדרות שהילדים שלכם יאהבו

מחפשים סדרות שהילדים יהנו מהן? בכתבה הזו נציג 4 סדרות שהילדים יאהבו! המשיכו לקרוא>

אנצ'נטימלס

בסדרה אנצ'נטימלס תוכלו להכיר את בנות האנצ’נטימלס, חצי אדם, וחצי חיה. לאנצ’נטימלס יש קשר מיוחד עם הבסטי שלהן – חיה פרוותית שהיא החברה הכי טובה שלהן. הן חיות בעולם קסום בו יש הרפתקאות כמעט בכל מקום. יחד עם הבסטי, הן עוברות כל משימה או אתגר בהצלחה! 

אבודים בעוץ

סדרת האנימציה אבודים בעוץ מבוססת על הספר "הקוסם מארץ עוץ". במרכז הסדרה עומדת דורותי, שנסחפת עם הכלבה שלה טוטו אל ארץ עוץ. היא מנסה לחזור הביתה בעזרת אסיפת אלמנטים קסומים שונים. דורותי הולכת לאיבוד במדבר קטלני ומנסה לחזור הביתה. האם היא תצליח? 

ממלכת פנטזיה 

אם הילדים שלכם אוהבים סוסים, זו הסדרה בשבילם. בתכנית האנימציה "ממלכת פנטזיה" תמצאו את רוז, סייח חד קרן שמגיעה אל האקדמיה של ממלכת פנטזיה יחד עם החברות בלה, לין, ויל וסדריק. באקדמיה הם משפרים את היכולות הקסומות שלהם. הסדרה מתאימה מאוד לילדים שאוהבים פנטזיה וסוסים. 

ריינבו ריינג'רס

שבע ילדות בנות 9 יוצאות להרפתקה. רוזי, בוני, אינדיגו, אנה, מנדרין, פפר ולוונדר גרות בארץ הקסומה קליידוסקופיה. לכל אחת מהבנות צבע אחר ויחד הן יוצרות את כל צבעי הקשת. לכל אחת מהבנות כח אחר שמסייע להן להגן על אזרחי כדור הארץ, לנקות אותו ולהפוך אותו למקום טוב יותר! הסדרה ריינבו ריינג'רס יפה ומלאה בערכים וביניהם שמירה על כדור הארץ. 

כל הסדרות שצוינו בכתבה זמינות כבר עכשיו לצפייה ישירה באפלקיציה של BIGI. אז למה אתם מחכים? תורידו BIGI ותהנו!

 

ממלכת פנטזיה