בסקטירס

2012 |

2 עונות

טוני פארקר, שחקן הכדורסל מה-NBA, מקבל דמות אנימציה משלו בסדרה בסקטירס. כוכב ה-NBA טוני הוא עכשיו מאמנה של קבוצת הכדורסל "היי פייב", שמתחרה על המקום הראשון בטורניר ה"באסקאפ".

חברי הנבחרת הם:
רודי – הקפטן של הקבוצה.
מיה – האקרובטית של הקבוצה.
סטלה – המוח של הקבוצה.
ליאו – אחיה של סטלה וגם השטותניק של הקבוצה.
מייק – החבר הכי טוב של ליאו וגם השחקן החזק בקבוצה.

יחד עם טוני הם יצאו למסע של כדורסל רחוב, ברחבי קנדה וארה"ב. שם ינסו להתחרות על התואר אלופי צפון אמריקה בכדורסל רחוב. זה הזמן שלהם ללמוד את סודות המשחק ואת המשמעות של חברות, עכשיו ב-BIGI.

פרקי העונה

סדרת אנימציה העוקבת אחר חמישה שחקני כדורסל צעירים ומאמנם, כוכב ה-NBA, טוני פארקר, שיוצאים למסע מופלא ברחבי ארה"ב וקנדה, בעקבות התואר אלופי צפון אמריקה בכדורסל רחוב. מאמן החבורה, ילמד את השחקנים הצעירים את רזי המשחק, ודרך כך, ילמדם גם על חשיבותה של חברות אמת, הערכה עצמית, אמון ומשמעת.
עלילות שחקן הNBA המפורסם טוני פארקר וקבוצת הכדורסל הצעירה שלקח תחת חסותו: רודי, מיה, סטלה, ליאו ומייק. יחד הם קבוצת "היי-פייב", הכוח החדש על המגרש. יחד הם יוצאים לכבוש את אליפות ארצות-הברית בכדורסל הרחוב. במהלך הסדרה, החבורה נוסעת מעיר לעיר, ונפגשת עם קבוצות שונות בעלי אופי שונה, וביניהן קבוצת הזוחלים הערמומיים, שהמאמן שלהם הוא סלים דאפי, האויב המושבע שלטוני שנוטר לו טינה מימי העבר. על קבוצת "היי-פייב" לעבוד ביחד, להתגבר על המכשולים מבחוץ ומבפנים, ולנצח את כל המתמודדים, כדי לזכות בתואר הנכסף "אלופי כדורסל הרחוב" של ארצות הברית.
בקסטירס-עונה-1-פרק-1
פרק 1 - הרפתקה בסאן אנטוניו
קבוצת היי-פייב נוחתת בסן אנטוניו, פוגשת את המאמן שלהם - הכדורסלן האגדי טוני פרקר ויוצאת להתמודדות הראשונה שלהם על המגרש.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-2
פרק 2 - מתאהבים ב-וניס ביץ'
קבוצת היי-פייב מגיעה לוניס ביץ' להתחרות נגד קבוצת הבית שלהם. מהר מאוד הם מוצאים את עצמם מתאהבים בזוהר ובסגנון של הקבוצה היריבה, מה שמשפיע על יכולת המשחק שלהם, ובעיקר של רודי, שמתחיל לפקפק בכישרון שלו.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-3
פרק 3 - התאומים סמדי
התאומים סמדי מלואיזיאנה השתלטו על קבוצת הוודו בעזרת קסם שחור, והפכו אותם לזומבים הפרטיים שלהם. כשקבוצת היי-פייב מגיעה לשם כדי לשחק נגדם, הם מגלים שעליהם גם לבטל את הכישוף.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-4
פרק 4 - נעלי דארווין
בעזרת הכישורים הטכניים שלהם ובזכות עזרה מהמנטור שלהם, סטיב, קבוצת החננות מבוסטון מצאו דרך לשנות את חוקי המשחק, מהמגרש ועד לנעלי הכדורסל שלהם. אך גם לקבוצת היי-פייב יש גאונה משלהם: סטלה המבריקה.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-5
פרק 5 - ההפתעה באורלנדו
קבוצת היי-פייב מגיעה לאורלנדו לשחק נגד קבוצת המכשפים, הקבוצה החדשה יחסית שהחלה לרשום לעצמה ניצחונות מרשימים ומפתיעים. לאחר בדיקה מעמיקה, היי-פייב מגלים שלא מדובר פה אך ורק בקסם.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-6
פרק 6 - הערפדים משדרות סאנסט
הקבוצה מגיעה להוליווד להתחרות נגד קבוצת "הכוכבים", שחקני קולנוע ביום ושחקני כדורסל בלילה. כשמיה מתאהבת באחד השחקנים, היא מתחילה לאבד ריכוז באימונים ובקבוצה. החברים מתגייסים כדי לפקוח את עיניה.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-7
פרק 7 - פוק-טה-פוק
קבוצת "המאיה", שמתמחה בכדורסל בסגנון האצטקי העתיק, מזמינה את קבוצת היי-פייב לשחק נגדה. בזמן שהקבוצה מתרגלת לסגנון המשחק החדש ולא-שגרתי, אסון מכה: פסל המזל של קבוצת ה"מאיה" נעלם, והחבורה יוצאת למצוא אותו.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-8
פרק 8 - מגרש החלומות
ריי הצעיר, המעריץ את קבוצת ה"חקלאים", נתקל בהיי-פייב כשהם בדרכם לשחק נגדם. הוא מספר להם שהחוות שלו ושל שאר תושבי העיירה, נתונות בסכנה גדולה ושעומדים לפנות אותם מבתיהם. כדי להציל את המצב ולגייס כסף, קבוצת ה-"היי-פייב" מזמינה את קבוצת ה"חקלאים" למשחק ראווה על המגרש שבנו יחד עם ריי.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-9
פרק 9 - כוכבת נולדת
סלינה האקרובטית נתקלת בקבוצת היי-פייב כשהם מגיעים לעיר שלה לשחק נגד "הזוחלים". היא מלמדת אותם את מהלכי האקרובטיקה המרשימים שלה, ועל הדרך מתאהבת במייק. הבעיה היחידה היא שאביה של סלינה לא מוכן שהיא תשחק כדורסל, ומעדיף שתתרכז בלימודים.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-10
פרק 10 - כדורסל בצהרי-היום
הקבוצה מגיעה לטומבסטון למשחק נגד קבוצת ה"בוקרים". מה שמתחיל כידידות מתפתח למריבות וחשד כשג'יין פגע-רע, שחקנית המפתח של ה"בוקרים", נעלמת במפתיע. הקבוצות צריכות למצוא את ג'יין לפני המשחק הגדול, ולגלות איך קבוצת ה"זוחלים" קשורה לעניין.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-11
פרק 11 - מכת קור בטקסס
רודי, שכל הפרסום והתהילה עולים לראשו, מקבל הצעת חסות מפתה מחברת יוגורטים ענקית, מה שגורם לשאר חבריו לקבוצה לקנא בו ולכעוס עליו. במקביל, קבוצת האלסקינגז, הרגילה לשחק בתנאים קפואים במיוחד, מגיעה לשחק נגדם.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-12
פרק 12 - החלום של ג'יי
ג'יי, נער על כסא-גלגלים המתנדב בליגת כדורסל הנכים, פוגש את קבוצת היי-פייב ומקבל יחד איתם, מתנה מטוני- כרטיסים לשורה הראשונה למשחק האולסטאר בו טוני משתתף. כשקבוצת ה"זוחלים" מזמינה אותם למשחק על הכרטיסים, היי-פייב וג'יי יצטרכו להראות להם שכישרון אמיתי לכדורסל, לא טמון בהכרח ברגליים.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-13
פרק 13 - האוטובוס הנעלם
קבוצת הבולדוזרים מדטרויט שהורחקה מהליגה המקצועית קוראים תיגר על כל קבוצות הליגה, לשחק נגדם במגרש שלהם הממוקם במגרש הגרוטאות, כשהפרס הוא האוטובוס של הקבוצה המתחרה. כשקבוצת היי-פייב מגיעה לשם ומגלים על כך, הם מחליטים ללמד את הבולדוזרים לקח.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-14
פרק 14 - הבלתי מושחתים
"הסוכן המיוחד מס מאגודת הכדורסל , חושד שקבוצת ""הזוחלים"" מקבלים מסלים, המאמן שלהם, משפרי ביצועים בלתי חוקיים. הוא מבקש מקבוצת ""היי-פייב"" לחקור בשבילו את הנושא, אך טוני מסרב בתוקף מחשש לביטחונם של הילדים. הקבוצה מחליטה לחקור בכל זאת וטוני מספר לרודי את הסיפור מאחורי סילוקו של סלים מהליגה. "
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-15
פרק 15 - פנדה עצבנית
"קבוצת היי-פייב מגיעה להארלם למשחק פיזי ביותר נגד קבוצת ה""פיט-בולים"", הידועים באופן משחק מלוכלך ואינטנסיבי. כאשר סטלה ומיה חוקרות בנושא, הן מגלות את סיפורה של הקפטנית של הקבוצה, שנדרה ומתיידדות איתה. בינתיים טוני מעביר את מייק סדרת אימונים מיוחדת על מנת לשלוט בכעס שלו ולהפוך אותו לרגוע יותר. "
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-16
פרק 16 - היער המסתורי
לאחר הפסד מר במיוחד, חברי הקבוצה מאשימים זה את זה והדינמיקה שלהם הולכת ומדרדרת. בדרכם חזרה, הרכב מתקלקל ומושבת באמצע היער המסתורי. חברי הקבוצה ייאלצו לעבוד ביחד, ולשתף פעולה כדי לצאת מהתסבוכת הזו ולגלות את המשמעות של עבודת צוות.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-17
פרק 17 - אי הארורים
הקבוצה מגיעה למאווי, לשחק נגד קבוצת הילידים, "הטיקידס". לאחר שליאו מזלזל במאמן שלהם, ראקאט, ובמסורת של הקבוצה, ראקאט מטיל עליו קללה יוצאת דופן. ליאו המצוברח נכנס למערה, אך כשטוני, רודי וסטלה מגיעים לקחת אותו הם נתקעים בתוכה. עליהם לעבור סדרת אתגרים על מנת לצאת ממנה, כשקסמם האמתי של ה"טיקידס" מתגלה.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-18
פרק 18 - הנשק הסודי של החננות
קבוצת "החננות" מפתחים נשק חדש בכדי לנצח את ה"היי-פייב", נשק שמתמקד במיוחד בליאו, שמרגיש שאיש מהקבוצה לא מעריך אותו ואת הדעות שלו. בינתיים, קבוצת "החננות", ממשיכים לנסות לזכות בלבה של סטלה, כל אחד בתורו.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-19
פרק 19 - קפטן סטלה
המעודדות של קבוצת "חוף וניס" מחליפות את לני וקני, מה שיוצר קבוצת בנות בלבד בעלת שיטת משחק המשלבת ריקוד. סטלה מבחינה בכך וטוני מחליט למנות אותה לקפטן הקבוצה באופן חד-פעמי. עליה לתכנן שיטת משחק מיוחדת עבור "היי-פייב", למורת רוחות הגדולה של רודי. בינתיים מייק וליאו מתאהבים בריקוד ושוקלים שינוי מקצוע.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-20
פרק 20 - שובם של הבוקרים
אמרגן הכדורסל הידוע ג'ף פרופיט מגיע העירה על מנת לבחון מקרוב יותר את וואייט ו-וירג'יל מקבוצת "הבוקרים". הדבר מעיב על החברות שלהם ועל אופן המשחק של "הבוקרים". בינתיים, ביקורו של פרופיט מערער גם את קבוצת "היי-פייב", וכולם מנסים למשוך את תשומת לבו, כאשר כל האמצעים כשרים.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-21
פרק 21 - ייסורי מצפון
"בעקבות אי-הבנה, המשחק של קבוצת ""בני המאיה"" מול קבוצת ""היי-פייב"" הוקדם, מבלי של""היי-פייב"" ניתנה הזדמנות להתכונן אליו. בלהט הרגע, סטלה ממציאה שקר שמונע מ""בני המאיה"" לנצח במשחק. אחד-אחד, שחקני הקבוצה נתקפים בייסורי מצפון והם מגיעים לכדי החלטה: מוכרחים לקיים משחק חוזר. "
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-22
פרק 22 - הכדור המקולל
קבוצת "הוודו" מגיעים לסן-אנטוניו למשחק מול "היי-פייב". אך שינויים קיצוניים במזג האוויר ותופעות בלתי מוסברות אחרות מעלות את החשד שקבוצת "הוודו" הם מכשפים אמתיים והקהל דורש שיסתלקו מסן-אנטוניו. האם לקבוצת "הוודו" אכן יש קשר לכל אלה, או שאולי שני המסתננים המתגלים ברכב שלהם הם האשמים האמתיים?
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-23
פרק 23 - כוכב מקומי
קבוצת "הכוכבים" מהוליווד מגיעה לסן-אנטוניו לשחק מול "היי-פייב" וכדי לקדם את סרט הקולנוע החדש שלהם, מה שמערער על מעמדם של קבוצת "היי-פייב" ככוכבים המקומיים של סן-אנטוניו. מיה מחליטה להחזיר את המעריצים שלה, בכל מחיר, בזמן שמייק לא מפסיק להתלהב מהרובוט החדש של "הכוכבים" שמופיע איתם בסרט.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-24
פרק 24 - כן, המאמן
המשחק מול קבוצת ה"טיקידס" בפתח, וכשאצל מייק מתגלות מספר בעיות בקואורדינציה, טוני ממנה את רודי למאמן הקבוצה. רודי לוחץ את חבריו מעבר לקצה ומצבו של מייק רק הולך ומתדרדר. מיה ממשיכה לנסות לזכות בלבו של מאקאן השרירי, ורודי מבין שעליו למצוא שיטה אחרת להחזיר למייק את הביטחון ולהביא את קבוצתו לניצחון.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-25
פרק 25 - עדיין בראש, חלק א'.
"היי-פייב" מעפילים אל חצי הגמר, למשחק אחרון בהחלט מול "הבוקרים", האלופים המגנים על התואר. כל אחד מחברי הקבוצה נלחץ יותר מחברו, פרט לליאו, המראה לקבוצה את חשיבות הכיף. בינתיים סלים וקבוצת "הזוחלים" סוחטים את סטלה, ומכריחים אותה לקבל החלטה הרת גורל, שעשויה לשנות את עתיד הקבוצה כולה, לתמיד.
22 דק'
בקסטירס-עונה-1-פרק-26
פרק 26 - עדיין בראש, חלק ב'.
כשמשחק הגמר הגדול מול קבוצת "הזוחלים" הולך ומתקרב, סטלה נקרעת בין אהבתה לאחיה לרצון לנצח. היא מספרת לטוני הכול, והוא מחליט להתעמת מול סלים פעם אחת ולתמיד. הגמר הגדול של טורניר הכדורסל מתחיל. רק קבוצה אחת תהיה המנצחת הגדולה. מי תוכתר לאלופה הגדולה של הטורניר? "היי-פייב" או "הזוחלים"?
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-27
פרק 27 - פנדות בניו יורק
מייק וחבריו רואים נערה עם כובע כמו שיש למייק, כובע פנדה, ומייק וליאו עוקבים אחריה כדי לגלות את הקשר שלה לכובע.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-28
פרק 28 - מסלול הכוכב
היי פייב מגיעים למשחק בתחנת חלל רוסית, שם הם פוגשים בקבוצת קוסמוס, וצריכים לשחק במגרש ללא כוח כבידה.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-29
פרק 29 - נערת בוליווד
היי פייב מגיעים להודו לשחק נגד קבוצת מסאלה, בה אחת השחקניות היא סאלי, כוכבת בוליווד המפורסמת. בין סאלי ורודי מתפתח רומן... אבל האם זה אמיתי?
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-30
פרק 30 - מצלמה ו... אקשן!
קבוצת מסאלה מגיעה לסאן אנטוניו לשחק נגד היי פייב, וגאגאן מציע לקבוצת היי פייב להשתתף בסרט שלו, כדי להסיח את דעתם מהמשחק.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-31
פרק 31 - המסכה שנעלמה
היי פייב מגיעים למקסיקו למשחק נגד קבוצת לוצ'דארוס, אבל הם מבינים שקינג, קפטן הקבוצה היריבה, לא מוכן לשחק נגדם בלי המסכה שלו שנעלמה
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-32
פרק 32 - מקומות של סחר
לפני המשחק החוזר נגד קבוצת לוצ'דארוס, מיה משוויצה בפני צוות טלביזיה ופוצעת את הקרסול שלה. חבריה הולכים לבקש מסלינה שתחליף אותה, אבל מיה לא מוכנה לוותר
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-33
פרק 33 - תעלומת הפירמידה
היי פייב מגיעים למצריים, כדי לשחק נגד קבוצת האלופים של אנוביס, שם בדואי אומר להם שכדי לקבל כוחות כמו שיש לקבוצת האלופים, הם צריכים לעשות סיור בפירמידה של אנוביס.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-34
פרק 34 - כוח הבנות
היי פייב עומדים לשחק נגד קבוצת הבנות: האמזונס, אבל בנות אמזונס עושות הכול כדי להסיח את דעתם של הבנים מקבוצת היי פייב, כדי לנצח במשחק בעצמן.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-35
פרק 35 - כדורסל קונג פו
היי פייב נוסעים למנזר שאולין, לשחק משחק חוזר עם קבוצת הפנדות. מייק יגלה כמה דברים על אבא שלו שהיה שם בצעירותו.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-36
פרק 36 - סערה בים
היי פייב אמורים לשחק נגד קבוצה של פירטים, אבל המאמן שלהם מחליט לחטוף אותם בספינה שלו, כדי לנצח במשחק
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-37
פרק 37 - מתנה של כישרונות
כשהיי פייב צריכים לשחק נגד קבוצת צוות סנטה, ליאו משוכנע שזה סנטה קלאוס האמיתי, ומחפש הוכחות לכך שהוא צודק.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-38
פרק 38 - חברים או אויבים
כשהיי פייב מגיעים לשחק נגד קבוצת פאו וו'או, חברים שלהם מהעבר, הם מרגישים שמשהו מוזר מאד קורה לחברי קבוצת פאו וו'או, ושהם לא מתנהגים בצורה רגילה.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-39
פרק 39 - המומיה
במשחק חוזר של האלופים של אנוביס נגד היי פייב, האלופים מנסים למצוא חולשה של מייק כדי להחליש את הכוח שלו במשחק.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-40
פרק 40 - הקוסמואים חוזרים
הקוסמואים מגיעים למשחק חוזר נגד היי פייב, ושולחים להם עוגיות מתנה. רק שמישהו מתעסק עם העוגיות ומרעיל אותם, וחצי מקבוצת היי פייב חוטפת הרעלה
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-41
פרק 41 - משחק הכוכבים
במשחק מיוחד של כוכבים מכל הקבוצות, רודי צריך להנהיג את הקבוצה שלו שמורכבת משחקנים מקבוצות שונות, ומנסה למצוא דרך לאחד את כולם.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-42
פרק 42 - קרבות הזירה
כשהיי פייב מגיעים למגרש שלהם, הם רואים שהוא תפוס על ידי קבוצה של קופים. מתברר שקרקס הגיע לעיר, ורודי ומיה צריכים לשכנע את בעל הקרקס להחזיר לעבודה את מאלף הקופים
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-43
פרק 43 - טוני מתפטר
ליאו מחליט שמגיעה לקבוצה חופשה של שבוע בלי לעשות כלום, וטוני כועס על כולם כי הם לא מוכנים להתאמן, והוא מחליט להתפטר
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-44
פרק 44 - לקום, להתעורר!
היי פייב מגיעים למשחק נגד מלכי הרגיי, כדי לעזור להם לגייס כסף לכפר שלהם, לבניית בית ספר. המאמן החדש של מלכי הרגיי זומם משהו, ומיה מנסה לגלות מה הוא מתכנן לעשות
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-45
פרק 45 - בגידה
מימי ממלכי הרגיי וליאו, יוצאים לנסות לנקום בפירטים ששפכו עליהם צבע במשחק האימון. אבל המצב מחמיר, וליאו לא מוכן להלשין על מימי
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-46
פרק 46 - מי זה מי?
היי פייב מגיעים לשחק נגד צוות סנטה, אבל מרגישים שמשהו ממש מוזר בשחקנים של הקבוצה היריבה שלהם.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-47
פרק 47 - הכוח של האגדה
היי פייב מגיעים ליוון לשחק נגד קבוצת אמזונס, והם מגלים שישנה נבואה שמנבאת את הניצחון של האמזונס במשחק. האם הם יצליחו לשנות את הנבואה?
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-48
פרק 48 - נטושים
היי פייב נוסעים לשחק נגד האוקיינוסים, אבל לא יודעים שלא קיימת קבוצה כזאת בכלל, וסלים מהפירטים השחורים מתכנן לנטוש את היי פייב על אי בודד
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-49
פרק 49 - אשליה של ניצחון
היי פייב מגיעים לדובאי לשחק נגד פלאי דובאי, שם הם חושדים שהשייח הצליח לגרום למיה לבגוד בקבוצה
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-50
פרק 50 - מו הגדול
פלאי דובאי מגיעים למשחק חוזר נגד קבוצת היי פייב, אבל שייח הביא איתו הפעם שחקן תגבור שגורם להיי פייב לחשוש שלא ינצחו במשחק. הם חייבים לחשוב על דרך לסלק את מו הגדול מהקבוצה של היריבים
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-51
פרק 51 - המקור - חלק 1
רודי נפצע, אחרי שניסה לעקוב אחרי הפירטים השחורים, והוא מאבד את הזיכרון שלו. חבריו מנסים להזכיר לו כל מה שקרה לו עד היום.
22 דק'
בקסטירס-עונה-2-פרק-52
פרק 52 - המקור - חלק 2
היי פייב מבינים שסלים והפירטים השחורים יעשו הכול כדי לנצח בגמר האליפות, והם עדיין צריכים לעזור לרודי להיזכר בעבר שלו, כדי לנצח במשחק.
22 דק'

סדרות נוספות