וולטרון המגן האגדי

2016 |

1 עונות

חמישה גיבורים ואריות הרובוט המעופפים שלהם מתקבצים יחד כדי ליצור את וולטרון החזק שיעזור להגן על העולם מפני כוחות הרשע. "וולטרון המגן האגדי" היא סידרת אנימציה מבית היותר של "DreamWorks".

המשימה של חמשת הפלאדינים היא להפיל את אימפריית הרשע של זרקון. כדי לעשות את זה הם מחפשים ומוצאים חברים חדשים, שיהפכו לבני בריתם. בני הברית האמיצים כאן כדי לסייע להם במשימה. 

הם יגלו בדרך את הקבוצה המחתרתית "הלהב של מרמורה", שתנסה kcmg מרד פנימי בזרקון והאימפריה שלו. אולי הם אלה שיעזרו לגיבורים שלנו סוף סוף לנצח. התחילו לצפות עכשיו בצפייה ישירה ב-BIGI.

פרקי העונה

עונה 1
חמשת הפלאדינים מצליחים להתאושש מהקרב הקשה וממשיכים במשימתם: הפלת אימפריית הרשע של זרקון. הם עוברים בין כוכבים שונים בגלקסיה ומשחררים אותם מכוחותיו של זרקון ומוצאים בעלי ברית אמיצים המוכנים לסייע להם במשימתם. במהלך מסעותיהם הם מגלים את הקבוצה המחתרתית "הלהב של מרמורה", אשר מתכננת מרד פנימי בזרקון ובאימפריה. הפלאדינים כורתים איתה ברית מפתיעה ומצליחים לתכנן בעזרתם תוכנית להבסתו של זרקון.
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-1
פרק 1 - הברית החדשה
שירו נחטף על ידי חייזרים אבל שנה מאוחר יותר, מתרסקת חללית חייזרים על כדור הארץ. קית, לנס, האנק ופידג' מצילים את שירו מידי הממשלה. שירו מספר להם על זן חייזרים מרושע שמחפש אחר משהו שנקרא: וולטרון. החבורה מגלה את האריה הכחול ומתעופפת כולה לחלל. החבורה נלחמת בחללית גאלרה, ודרך חור תולעת הם חוצים את היקום
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-2
פרק 2 - מימים עברו
הטייסים נוחתים בכוכב ארוס, ומוצאים טירה מוזרה, שם הם פוגשים בנסיכה אלורה וביועץ שלה, קוראן, שישנו במשך עשרים אלפים שנה. אלורה מאמינה שהטייסים הם הלוחמים החדשים של וולטרון, והם יוצאים לחפש את האריה הצהוב והירוק. לנס והאנק נכנסים לצרות בזמן החיפוש אחר האריה הצהוב, ונאלצים להילחם בגאלרה. המפקד סנדאק תוקף את ארוס
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-3
פרק 3 - המגנים של היקום
בקרב של הטייסים נגד החללית של סנדאק, הם מגלים את האריה האדום. ברגע שהם מוצאים אותו ומחזירים אותו לטירה, הם יכולים לפתוח את המנעול של האריה השחור. החבורה יוצרת את וולטרון, והם מביסים את סנדאק
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-4
פרק 4 - דרושה התכנסות
החבורה מבינה שקיסרות גאלרה תחזור, והדרך היחידה להביס אותם היא ללמוד ליצור את וולטרון. קוראן ואלורה מאמנים את הטייסים ומאלצים אותם להתעלם מההבדלים ביניהם ולעבוד יחד כצוות. מלחמת מזון נגד אלורה, מאחדת את החבורה, והם מצליחים ליצור את וולטרון
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-5
פרק 5 - חזרתו של הגלדיאטור
פידג' מחפש תשובות על אחיו ואביו שנעלמו, ומשחרר אסיר של גאלרה שחושף סודות על המשפחה של פידג' ועל עברו של שירו. הזיכרונות של שירו מהזמן בו היה אסיר, עוזרים לוולטרון להביס את היצור המפלצתי של הגאר, כשהוא תוקף את ארוס. שירו נזכר במשהו נוסף: פידג' הוא בעצם קיית, אחותו ובתו של חברי הצוות שלו לשעבר
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-6
פרק 6 - הנפילה של טירת האריות
גאלרה מגניבים פצצה לטירה, והורסים את קריסטל הכוח, וגם פוצעים את לנס. האנק וקוראן יוצאים למצוא קריסטל חדש, בזמן שאלורה וקית בודקים את כפר הארוסיאנים הקרוב שנמצא תחת התקפה. כשדעתם מוסחת, המפקד של גאלרה, סנדאק, תופס שליטה על הטירה ולוכד את שירו ולנס. מה שסנדאק לא יודע, זה שפידג' נמצאת בטירה יחד איתו.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-7
פרק 7 - הדמעות של בלמרה
קוראן והאנק מגלים זן של חייזרים שנקרא: בלמרים, שמשועבדים על ידי זרקון, בזמן שהם מחפשים קריסטל לתפעול הטירה. פידג' מחבלת במאמצים של סנדאק לגנוב את וולטרון. צוות וולטרון מביס את סנדאק ומתאחד שוב עם קוראן והאנק, שמצאו את הקריסטל
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-8
פרק 8 - יוצאים לטיסה
הקבוצה עוזבת את ארוס כדי לשחרר את הבלמרים, אבל הם עוצרים בדרך כדי לעזור למורדים שנתקעו בחלל. המורדים גונבים את האריה הכחול, וקית חייב לרדוף אחריהם דרך שדה אסטרואידים כדי להשיג אותו חזרה.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-9
פרק 9 - חוזרים לבלמרה
צוות וולטרון נלחם בגאלרה ומשחרר את העבדים הבלמרים. אבל מיד אחרי שהם משתחררים, יצור אכזרי נוחת על האי.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-10
פרק 10 - תחייה
בזמן שוולטרון נלחם ביצור, הבלמרה מתחילה לגסוס. אלורה חייבת לבצע טקס תחייה מסוכן כדי להציל אותה. אלורה מרפאת את הבלמרה, וגם מצילה את התושבים כולם מידיו של היצור.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-11
פרק 11 - רעל הקריסטל
הרעל שנותר מהקריסטל הנגוע של סנדאק, הופך את טירת האריות לחללית רדופת רוחות, וגם משבש את האינטליגנציה המלאכותית של המלך אלפור, מה שהופך אותו לתקוף את הקבוצה. אלורה חייבת להרוס את הזיכרונות של אביה, כדי להציל את הקבוצה לפני שהוא ישגר את הטירה להתנגש בכוכב.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-12
פרק 12 - איסוף ועקירה
הצוות מגלה תחנה סודית של גאלרה ומגיע לשם כדי לנסות לגלות מידע נוסף על זרקון. הם מגלים על קיום התמצית שבה זרקון משתמש, אבל הנסיכה אלורה נתפסת ונלקחת לצי של זרקון
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-13
פרק 13 - הלוחם השחור
צוות וולטרון טס למרכז השליטה של זרקון כדי להציל את הניסכה אלורה. שירו נלחם בהגאר, בזמן שקית נלחם ראש בראש עם זרקון. הצוות מציל את הנסיכה ובורח, אבל הגאר פוגעת בחור התולעת שלהם בעזרת קסם מרושע, בזמן שהם בורחים, מה שמפריד בין חברי הצוות.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-14
פרק 14 - ברחבי היקום
לאחר הקרב הקשה, החבורה מתפזרת ברחבי היקום: קוראן ואלורה עוברים כל הזמן דרך לולאת זמן, אשר גורמת לקוראן להיות צעיר יותר ויותר; פידג' מגיעה אל כוכב משונה ופוגשת בו יצורים ידידותיים; שירו וקית מתרסקים על כוכב המלא ביצורים תוקפניים.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-15
פרק 15 - מעמקים
לנס והאנק מתרסקים על כוכב קפוא, בו חי עם של בני ובנות ים מתחת למים. המלכה מארחת אותם ומבטיחה לעזור להם, אולם אט אט לנס מגלה שהמלכה למעשה שולטת במחשבות של נתיניה ומתכננת לשלוט גם בו ובהאנק.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-16
פרק 16 - הבריחה של שירו
שירו מצליח לברוח מידי הגלראנים בעזרת אולאז, הטוען שהוא מורד בזרקון. שירו משכנע את חברי וולטרון להגיע לנקודת הציון שאולאז נתן לו. הם מגלים שם בסיס סודי של חברי מסדר "הלהב של מרמורה", ותוהים אם אולאז וחבריו אכן מורדים או שמדובר במלכודת של זרקון.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-17
פרק 17 - הקובייה
הצוות קולט אות מצוקה שנשלח בחלל על ידי האולקרנים, עם של מהנדסים מוכשרים שהותקף על ידי הגלארנים. כאשר הם מגיעים לכוכב החבורה מגלה שהגלארנים מחזיקים בשבי את המלך של האולקרנים ומנצלים אותם כדי לבנות נשק עוצמתי במיוחד.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-18
פרק 18 - בעין הסערה
חברי הצוות נמלטים מהמתקפה של זרקון, אולם הטירה נפגעת והם לא מסוגלים ליצור עוד חורי תולעת. הם מחליטים להתחבא בעין של סערה מתכתית עד שיתקנו את הבעיה, אולם איכשהו זרקון מצליח לאתר אותם שוב ושוב.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-19
פרק 19 - התיבה של טאוג'יר
צוות וולטרון מאתר נוכחות של כוחות גלארנים בכוכב טאוג'יר. כאשר הם מגיעים לכוכב הם מגלים שהצי הגלארני ניצל את משאביו והותיר את תושבי הכוכב מאחור. הצוות עוזר לתושבים לשרוד, בעוד קית ואלורה יוצאים לבדוק האם זרקון מאתר את הטירה באמצעותם.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-20
פרק 20 - קניון בחלל
צוות וולטרון מגיע לכוכב קניות כדי לחפש עדשות למערכת הטלודאב שלהם. בזמן שקוראן, האנק, פידג', לנס וקית מסתובבים קניון, שירו מנסה לחזק את הקשר בינו לבין האריה השחור.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-21
פרק 21 - הלהב של מרמורה
חברי הצוות מגיעים אל הכוכב בו נמצאת המפקדה של "הלהב של מרמורה". קית ושירו יורדים לכוכב וקית מנסה לברר מה פשר הסכין שנמצא אצלו. כדי לעשות זאת עליו לעבור מבחנים מסוכנים, בעוד שאר חברי הצוות מודאגים לאחר שהקשר עם השניים מתנתק.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-22
פרק 22 - וובלום
שירו וקוליבאן מתכננים תוכנית להבסתו של זרקון. לשם ביצוע התוכנית, הצוות מתחלק ומקבל על עצמו משימות שונות. משימתם של קית והאנק היא להיכנס לבטן של יצור חללי ענק ולחצוב משם חומר בשם סקולטריט. אולם המצב מסתבך בתוך בטנו של היצור.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-23
פרק 23 - הבריחה מבטא טראז
שירו, לנס ופידג' חודרים לכלא שמור בשם "בטא טראז" כדי לחלץ משם את סלאב, גאון מוזר שיוכל לעזור להם בקרב נגד זרקון. אולם הם מגלים שבכלא נמצא גם אסיר נוסף, אשר טוען שהוא סלאב.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-24
פרק 24 - נשארים בחיים
אלורה מגיעה לבלמרה כדי להשיג קריסטל חזק מספיק. ברגע שהיא עוזבת, תוקף אותה רובו-חיה שכבר תקף אותה בעבר. אלורה מזדקקת לעזרתם של הלוחמים הם מגיעים לעזור לה ומרכיבים וולטרון. מאז שהתגלה שקית הוא חלקית גלרה, אלורה מתנהגת אליו בקרירות. טייס נפל במלכודת של הדרואידים ונתפס כמרגל.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-25
פרק 25 - התכנית הטובה ביותר
אחרי שקיבלו את הטלודאב מהאולקרי הלוחמים מתכננים להוציא את התכנית להביס את זרקון לפועל. המרמורנים מפחדים שטייס נתפס ורוצים לבטל את התכנית, אלורה לא מסכימה. קית מתכנן להתגנב לספינה של זרקון ואלורה מתנצלת בפניו.
22 דק'
וולטור-המגן-האגדי-עונה-1-פרק-26
פרק 26 - שחור משחור
הגאר משתמשת בקסם שחור כדי להוציא את תמצית הכוח מוולטרון אבל לא עומדת בטוהר שלו. האריות מאבדים את הכוחות אבל הלוחמים נשארים בחיים. אלורה, קוליבן ואנטוק יוצאים להילחם בהגאר והדרואידים. וולטרון נלחם בזרקון ומשמיד את שריון הרובו-חיה שלו. אחרי הקרב הלוחמים מגלים ששירו נעלם.
22 דק'

סדרות נוספות