ימית סול

אבל אתם מכירים אותה גם כימית מהפיג׳מות
שחקנית ודוגמנית
תאריך לידה: 01/01/1982
מזל: גדי
עיר לידה: חיפה, ישראל

ימית סול ב-BIGI
:

הכירו את ימית סול:

ימית סול מתחילה כדוגמנית

ימית סול נולדה בחיפה. בילדותה עברה מחיפה למבשרת ציון. כשהייתה בת 15 בלבד התגלתה על ידי סוכנות דוגמנות וזכתה במקום השלישי בתחרות "סופר מודל 1997" ודיגמנה במשך שנים למותגים מובילים שונים. בעקבות הצלחתה החלה להנחות את תוכנית הנוער "יש בעיר מסיבה" ומאז המשיכה להנחות תוכניות שונות.

 

ימית סול בפיג'מות

החל מ-2006 ימית סול משחקת בקומדיית המצבים "הפיג'מות" של ערוץ הילדים (שזמינה לצפייה ישירה ב-BIGI). לאחר ההשתתפות בפיג'מות היא שיחקה בתפקיד אורח בסדרה "מנדלבאום בלש פרטי" וכמו כן גם בסדרה "סברי מרנן", בה היא שותפה גם כאחת הכותבות. ימית סול שיחקה בסדרות ילדים ונוער נוספות ביניהם גם "השמיניה הדור הבא" של ערוץ הילדים. 

 

קריירת המשחק של ימית סול

בשנת 2005 ימית שיחקה בסרט "הר הזיתים" ההוליוודי שצולם בישראל לצד תפקידי משנה בשני סרטים נוספים. בשנת 2006 שיחקה בתפקיד משנה בסרט האמריקאי "A house Divided". שנתיים לאחר מכן שיחקה בקומדיה האמריקאית "אל תתעסקו עם הזוהן" שצולמה גם בישראל. 

 

ימית סול גם תסריטאית ופסיכולוגית

במקביל לקריירת הדוגמנות, המשחק וההנחיה, ימית סול משמשת גם כיוצרת ותסריטאית של סגרות שונות. ימית סול כתבה יחד עם רובי דואניאס, יניב פולישוק, יובל סגל ואלי דראי את התוכנית "משפחה שולטת" של ערוץ הילדים (שזמינה לצפייה ב-BIGI).  בשנת 2015 סיימה תואר שני בפסיכולוגיה קלינית.

כוכבים נוספים ב-BIGI
: