ולדימיר פרידמן

אבל אתם מכירים אותו גם כאנטולי מבלי גרביים
שחקן
תאריך לידה: 20/06/1959
מזל: תאומים
עיר לידה: קורסק, רוסיה, ברית המועצות

ולדימיר פרידמן ב-BIGI
:

הכירו את ולדימיר פרידמן:

ולדימיר פרידמן עולה לישראל

ולדימיר פרידמן נולד בקורסק, ברוסיה בזמן שהייתה עוד חלק מברית המועצות. את לימודי המשחק שלו עשה באקדמיה לאמנויות תיאטרון במוסקבה ובמשך 7 שנים שיחק בתיאטרון ממשלתי רפרטוארי ברוסיה ואף זכה שם ב"פרס הקומסומול". בשנת 1991 עלה לישראל עם משפחתו. 

 

תפקידיו הראשונים בישראל

בטלוויזיה הישראלית שיחק ולדימיר פרידמן בתוכניות "טיפול נמרץ", "תיק סגור", ״הקרב על תלחי" ועוד. בשנת 2003 הוא שיחק ב"הילדים מגבעת נפוליאון" ששודרה בערוץ הילדים וזמינה לצפייה ישירה ב-BIGI. הוא המשיך לשחק בטלוויזיה גם בסדרות: "מילואים", "האלופה", וסדרות נוספות.

 

אנטולי מבלי גרביים

בשנת 2007 ולדימיר החל לשחק בקומדיה המדעית "בלי גרביים" ששודרה בערוץ לוגי וכעת זמינה לצפייה ישירה בכל עת באתר BIGI. באותה שנה הוא שיחק גם בסדרה "מסכים" ושנתיים לאחר מכן הוא שיחק בסדרה "בין השורות". בשנים האחרונות שיחק ב"ביום שהאדמה רעדה", "מלכות" ועוד. 

 

ולדימיר פרידמן בתיאטרון

מאז שעלה לארץ, ולדימיר פרידמן שיחק בהצגות תיאטרון רבות. אחת מההצגות המצליחות ביותר בהן שיחק היא הצגה שכתב וביים בשם "שם נולדתי" על סיפור העלייה שלו. ההצגה רצה במשך זמן רב והוצגה למעלה מ-1,800 פעמים. 

 

ולדימיר פרידמן בקולנוע

בשנת 1997 הפיק סרט תיעודי על קשיי קליטתו. במשך שנותיו שיחק בסרטי קולנוע רבים ביניהם: ״בית"ר פרובנס", "קרקס פלשתינה", "ווייאז", "החברים של יאנה", "היה או לא היה", "שנת אפס", "שושלת שוורץ", "קירות" ועוד.

כוכבים נוספים ב-BIGI
: