עמי סמולרצ'יק

אבל אתם מכירים אותו גם כיגאל מגאליס
שחקן
תאריך לידה: 15/01/1970
מזל: גדי
עיר לידה: חיפה, ישראל

עמי סמולרצ'יק ב-BIGI
:

הכירו את עמי סמולרצ'יק:

עמי סמולרצ'יק בפלורנטין

עמי נולד בחיפה. בצעירותו למד בסטודיו למשחק ניסן נתיב. תפקידו המשמעותי הראשון היה בסדרת הדרמה "פלורנטין" בה גילם את דמותו של חנן. במהלך השנים שיחק בסדרות טלוויזיה, סרטי קולנוע, הצגות ואפילו כתב את הספר "איפה אתה". 

 

עמי סמולרצ'יק בטלוויזיה

בשנת 2004 החל לשחק בסדרה "אהבה זה כואב" וב-2008 שיחק בסדרה "פאפאדיזי". באותה שנה הוא השתתף גם בתוכנית הסאטירה "שבוע סוף". במהלך השנים עמי השתתף גם בסדרות: "סרוגים", "השנים הכי יפות" ולאחרונה משחק בתפקיד משה, בעלה של אורנה (ימית סול) בסדרה סברי מרנן, בנוסף שיחק גם בסדרות: "שעת נעילה" ו"שקשוקה".

 

בלי גרביים

בשנת 2006 שיחק בקומדיה של ערוץ ״לוגי״ "בלי גרביים" בתפקיד עמי. הסדרה החינוכית שעסקה באיינשטיין בין היתר, שודרה בערוץ ״לוגי״ וכעת זמינה לצפייה ישירה ב-BIGI. בשנת 2012 עמי השתתף ב"גאליס" שזמינה לצפייה ישירה ב-BIGI. בשנת 2015 חזר אל ערוץ הילדים כששיחק בסדרה "שוברי גלים" שזמינה אף היא לצפייה ב-BIGI. 

 

עמי סמולרצ'יק בקולנוע

בשנת 1996 עמי שיחק לראשונה בסרט קולנוע, הסרט בו שיחק נקרא "זולגות הדמעות מעצמן". שנה לאחר מכן הוא שיחק בסרט "פתיחה 1812". שנתיים לאחר מכן הוא שיחק בסרט "מבצע סבתא". בשנת 2017 שיחק בסרט "פיגומים" תפקיד עליו זכה בפרס אופיר לשחקן המשנה הטוב ביותר. 

 

עמי סמולרצ'יק בתיאטרון

במהלך השנים עמי שיחק בהצגות רבות בתיאטרון הבימה ביניהם ההצגות "מבקר המדינה", "לבד בברלין". לצד ההשתתפות בהצגות הוא העלה מופע יחיד עם מערכונים פרי עטו.

כוכבים נוספים ב-BIGI
: